Силен интерес за строителството на северното скоростно шосе на София
Единадесет обединения и компании искат да строят градската магистрала


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Строителството на една от последните големи пътни отсечки за сегашния програмен период – северната скоростна тангента на София, очаквано предизвика сериозен интерес. Кандидатите за изпълнител са 11, а сред тях могат да бъдат видени имената на повечето големи компании, участващи в пътните търгове през последните години. Офертите за изграждането на пътя бяха отворени в Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ).
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
13 коментара
Идеен проект за Северна скоростна тангента с дължина около 17 км от отклонението на магистрала Калотина-София със Софийски околовръстен път до възела при бул. Ботевградско шосе от км 0+000 до км 16+400
p?folder=podrobni/2012/SST/0_kkr_shema/
p?folder=podrobni/2012/SST/1_kkr_trebich_1/
p?folder=podrobni/2012/SST/2_kkr_ilienci_1/
p?folder=podrobni/2012/SST/3_kkr_benkovski_2/
p?folder=podrobni/2012/SST/3_kkr_benkovski_3/
p?folder=podrobni/2012/SST/3_kkr_benkovski_4/
p?folder=podrobni/2012/SST/3_kkr_benkovski_5/
p?folder=podrobni/2012/SST/4_kkr_orlando_1/
p?folder=podrobni/2012/SST/5_kkr_malash_1/
p?folder=podrobni/2012/SST/5_kkr_malash_2/
p?folder=podrobni/2012/SST/6_kkr_vrazd_1/
p?folder=podrobni/2012/SST/6_kkr_vrazd_2/
p?folder=podrobni/2012/SST/6_kkr_vrazd_3/
p?folder=podrobni/2012/SST/6_kkr_vrazd_4/
p?folder=podrobni/2012/SST/6_kkr_vrazd_6/
p?folder=podrobni/2012/SST/6_kkr_vrazd_7/
amp;task=view&id=348&Itemid=26
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.ph
http://sofia-agk.com/index.php?option=com_content&
Чудесно, да си пожелаем по-бързо да изберат изпълнител, да няма обжалвания и строителството да тръгне през пролетта или най-късно през лятото. 150 милиона за такъв габарит 3 активни ленти в посока + 2 аварийни и с такава цена за отчуждения ми се вижда напълно приемлива цена.
А кому е необходимо транзитния трафик да минава през града след като има Околовръстен път. Защо просто не оправиха северната дъга?
До коментар [#3] от "liubopitkovski":
Защото имотите около северната дъга на околовръстното шосе измениха статута си отдавна в промишлени зони и щеше да ни излезе златно а сега повечето минава през ниви. Разгледайте линковете към пост 1 и ще видите, че е така.:-)
Нормално е да има интерес, дано да мине без дразги, щото този път е важен.
[quote#2:"TPOTOAP"]Чудесно, да си пожелаем по-бързо да изберат изпълнител, [/quote]
Много се съмнявам дали изпълнителят не е предварително избран?! Защото предполагам, че над доказването на "не знам какво си" може да натежи "кой дава повече под масата". Като се съчетае и с политически привкус, мога да прогнозирам с голяма доза сигурност, че фирмата ще бъде турска или поне с участието на Турция. Хайде, колеги комуноиди, напред с клавиша "-", да не вземете да ме изненадате.
До коментар [#6] от "elviejo":
Типична българска мнителност, съчетана с чувство за малоценност спрямо турция и турците.
Дали ще строи турска фирма не знам и не ме интересува особенно. Макар че ме съмнява защото трудно ще предложат по-добра цена от българските. Досега само една магистрална отсечка е строена от турска фирма и то след здрав подкуп на СерГей'чо и компания.
Интересува ме да се построи бързо качествен път на конкурентна цена. И фактите сочат че в последните 3 години това се получава.
До коментар [#6] от "elviejo":
не съм комуноид, но получаваш един ГОЛЯМ "-"
До коментар [#3] от "liubopitkovski":
нещо си неадекватен.
Нали точно за това става въпрос - да оправят северната дъга(тангента) на околовръстното и да го разширят
А и новия път минава през полето в 90% от маршрута. Какъв смисъл има да ходи до Нови Искър
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.