Въпрос на 40 млн. лв.
Банков заем ще тушира конфликта между "ПСТ холдинг" и строителите на магистрала "Тракия"


Сашка Панайотова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Водещият партньор в сдружение "Тракия IV" - "ПСТ холдинг", ще разчита на банков заем от 40 млн. лв., за да се разплати с фирмите, които са работили по отсечката от магистрала "Тракия" между Ямбол и Карнобат и да я завърши в срок. Това съобщи изпълнителният директор на холдинга Иван Иванов на среща в Казанлък с фирми, участващи в строителството на пътя. В срещата, организирана от инициативен комитет на протестиращите пътни строители, участва и председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров. На нея около 40 фирми, работили на последния лот от "Тракия" и отсечката от магистрала "Марица" между Димитровград и Харманли, се оплакаха, че чакат плащания за свършената работа от месеци и вече са на ръба на фалита. И двете отсечки се строят от сдружения от фирми с водещ партньор "ПСТ холдинг" от групата на Васил Божков.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
37 коментара
За пореден път вниманието на журналистите е съсредоточено само върху лот 4.2 на "Тракия". Не се съобщава какво се случва или по-точно не се случва по сериозно изоставащия лот 2 на "Марица" и кога ще бъде завършен той.
5569&page=207
Снимки на построеното по проблемния лот 4.2 на "Тракия" към началото на март 2013 година благодарение на г-н Галин Градев (стр. 207 и следващите):
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=118
Аз бях на срещата, която се проведе в Казанлък. Всички въпроси, който зададахме към Иван Иванов ("ПСТ Холдинг") за доизграждането на Лот 2 на Марица бяха тактично отклонени. На всички ни е ясно обаче, че там работата отива към нов търг на главен изпълнител. Ако това се случи магистрала Марица може да има най-рано след 2 години.
Публикувано през m.capital.bg
До коментар [#2] от "mareca":
Искате да кажете, че от общо 117 км на магистрала "Марица" при такова песимистично развитие най-рано след две години ще може да се завършат последните 34 км на лот 2 между Димитровград и Харманли. Уточнявам заради хората, които биха изтълкували по друг начин думите Ви.
До коментар [#2] от "mareca":
kiia_shte_se_dovurshva_s_bankov_zaem_video/
П. п. Във видеото към тази новина и Иван Иванов от "ПСТ Холдинг", и Лазар Лазаров от АПИ споменха и лот 2 на "Марица" като проект, за който също се търси кредитно финансиране и се очаква ускорено продължаване на работата:
http://www.dnevnik.bg/video/2013/03/06/2016778_tra
тотален провал и липса на контрол от страна на Агенция Пътища
Който се тупаше постоянно в гърдите и носеше ножиците в джоба си, да запретне ръкави и да иде да помага в строежа!!!
Не знам защо, това че Черепа не плаща е някаква голяма новина. Прави го не от сега, а от поне 15 години - прави си фирми бушони, печели обществени поръчки (с подкупи разбира се), трупа задължения (към доставчици, подизпълнители и банки), накрая прехвърля активите в поредния холдинг и всичко отначало. Направи го с Мостстрой, с Холдинг Пътища, с ЖП инфраструктура .... ще стане и с ПСТ. Той е просто измамник, но не обикновен, а такъв, който си плаща на най-високо ниво. Но няма медия, която да го напише ...
Иван Иванов лъже като дърт циганин.
Всички изменения по договора като увеличение на цената на горивата следва да се предоговорят и им се плаща допълнително от АПИ.
ЛЪЖЕ
Иван Иванов е слуга на Васил Божков.
Тъй, че кото го накара оня да каже това и прави.
МАФИЯ!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.