Новият брой:
Първият опит за ротационен кабинет в България

Въпрос на 40 млн. лв.

Банков заем ще тушира конфликта между "ПСТ холдинг" и строителите на магистрала "Тракия"

Лазар Лазаров (вдясно) от пътната агенция обеща регулярна информация на сайта на агенцията за плащанията по магистрала "Тракия". 
Лазар Лазаров (вдясно) от пътната агенция обеща регулярна информация на сайта на агенцията за плащанията по магистрала "Тракия". 
Лазар Лазаров (вдясно) от пътната агенция обеща регулярна информация на сайта на агенцията за плащанията по магистрала "Тракия". 
Лазар Лазаров (вдясно) от пътната агенция обеща регулярна информация на сайта на агенцията за плащанията по магистрала "Тракия". 
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Ако се работи денонощно, последната отсечка от "Тракия" ще бъде завършена до края на май.

Водещият партньор в сдружение "Тракия IV" - "ПСТ холдинг", ще разчита на банков заем от 40 млн. лв., за да се разплати с фирмите, които са работили по отсечката от магистрала "Тракия" между Ямбол и Карнобат и да я завърши в срок. Това съобщи изпълнителният директор на холдинга Иван Иванов на среща в Казанлък с фирми, участващи в строителството на пътя. В срещата, организирана от инициативен комитет на протестиращите пътни строители, участва и председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров. На нея около 40 фирми, работили на последния лот от "Тракия" и отсечката от магистрала "Марица" между Димитровград и Харманли, се оплакаха, че чакат плащания за свършената работа от месеци и вече са на ръба на фалита. И двете отсечки се строят от сдружения от фирми с водещ партньор "ПСТ холдинг" от групата на Васил Божков.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

37 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    jugozombi avatar :-?

    За пореден път вниманието на журналистите е съсредоточено само върху лот 4.2 на "Тракия". Не се съобщава какво се случва или по-точно не се случва по сериозно изоставащия лот 2 на "Марица" и кога ще бъде завършен той.
    Снимки на построеното по проблемния лот 4.2 на "Тракия" към началото на март 2013 година благодарение на г-н Галин Градев (стр. 207 и следващите):

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1185569&page=207

    Нередност?
  • 2
    mareca avatar :-|
    mareca
    • - 1
    • + 13

    Аз бях на срещата, която се проведе в Казанлък. Всички въпроси, който зададахме към Иван Иванов ("ПСТ Холдинг") за доизграждането на Лот 2 на Марица бяха тактично отклонени. На всички ни е ясно обаче, че там работата отива към нов търг на главен изпълнител. Ако това се случи магистрала Марица може да има най-рано след 2 години.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 3
    jugozombi avatar :-?

    До коментар [#2] от "mareca":

    Искате да кажете, че от общо 117 км на магистрала "Марица" при такова песимистично развитие най-рано след две години ще може да се завършат последните 34 км на лот 2 между Димитровград и Харманли. Уточнявам заради хората, които биха изтълкували по друг начин думите Ви.

    Нередност?
  • 4
    jugozombi avatar :-?

    До коментар [#2] от "mareca":

    П. п. Във видеото към тази новина и Иван Иванов от "ПСТ Холдинг", и Лазар Лазаров от АПИ споменха и лот 2 на "Марица" като проект, за който също се търси кредитно финансиране и се очаква ускорено продължаване на работата:

    http://www.dnevnik.bg/video/2013/03/06/2016778_trakiia_shte_se_dovurshva_s_bankov_zaem_video/

    Нередност?
  • 5
    georgi960 avatar :-|
    КМЕТ В СЯНКА
    • - 5
    • + 12

    тотален провал и липса на контрол от страна на Агенция Пътища

    Нередност?
  • 6
    ghost.writer avatar :-|
    Freedom of Speech
    • - 5
    • + 15

    Който се тупаше постоянно в гърдите и носеше ножиците в джоба си, да запретне ръкави и да иде да помага в строежа!!!

    Нередност?
  • 7
    mmeezzoojj avatar :-|
    mmeezzoojj
    • + 35

    Не знам защо, това че Черепа не плаща е някаква голяма новина. Прави го не от сега, а от поне 15 години - прави си фирми бушони, печели обществени поръчки (с подкупи разбира се), трупа задължения (към доставчици, подизпълнители и банки), накрая прехвърля активите в поредния холдинг и всичко отначало. Направи го с Мостстрой, с Холдинг Пътища, с ЖП инфраструктура .... ще стане и с ПСТ. Той е просто измамник, но не обикновен, а такъв, който си плаща на най-високо ниво. Но няма медия, която да го напише ...

    Нередност?
  • msimov
    • - 3
    • + 7

    Иван Иванов лъже като дърт циганин.

    Всички изменения по договора като увеличение на цената на горивата следва да се предоговорят и им се плаща допълнително от АПИ.

    ЛЪЖЕ

    Нередност?
  • msimov
    • - 2
    • + 7

    Иван Иванов е слуга на Васил Божков.

    Тъй, че кото го накара оня да каже това и прави.

    Нередност?
  • torondor
    • - 2
    • + 9

    МАФИЯ!

    Нередност?
Нов коментар