БДЖ с нов директор

Чавдар Трендафилов ще замени досегашния председател на борда на директорите Владимир Владимиров

Владимир Владимиров отговаряше за преструктурирането на компанията
Владимир Владимиров отговаряше за преструктурирането на компанията
Владимир Владимиров отговаряше за преструктурирането на компанията    ©  Цветелина Белутова
Владимир Владимиров отговаряше за преструктурирането на компанията    ©  Цветелина Белутова

На поста изпълнителен директор на Българските държавни железници не се гледа като на дългосрочна работа. Далеч по-малко проветриво е мястото на председателя на борда на директорите на БДЖ, който от четири години неизменно се заема от Владимир Владимиров. За това време той работи с трима изпълнителни директори, като той самият отговаряше за вече историческия план за преструктуриране на БДЖ. Днес стана ясно, че Владимиров е бил освободен като председател на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ".

Освен него, бордът на директорите напуска и Емил Иванов. Двамата ще бъдат заменени от Чавдар Трендафилов и от Николай Найденов, съобщиха от Министерството на транспорта. Така от предишния екип в борда остава само сегашният изпълнителен директор и бивш финансист на компанията Велик Занчев, като на първото заседание на борда ще трябва да бъдат разпределени и функциите между тримата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    birdman avatar :-|
    birdman
    • - 16
    • + 9

    Проблемът на БДЖ не са само шефовете ,а синдикатите чийто идиотски предложения и заплахи отпреди година го съсипаха и още го правят .Да не говорим за щедрите "социални придобивки" които синдикатите защитават и които плащат всички българи от джоба си .

    Нередност?
  • 2
    ibmibm avatar :-|
    ibmibm
    • - 2
    • + 14

    Първата задача на Съвета на директорите след като си разпределят функциите е да направят персоналните промени на управителите в двете дъщерни дружества. Най-голямото зло за БДЖ след Владимир Владимиров се нарича Пламен Джуров. Ако този не бъде уволнен другата седмица, той заедно с другото недоразумение Велик занчев ще саботират работата на новия изпълнителен директор.

    Нередност?
  • 3
    peshi665rov avatar :-(
    dedo pepo
    • - 6
    • + 11

    До коментар [#1] от "niceprson":

    Съвсем за идиотски намирам твоя пост.
    Вижда се,че стоиш безкрайно далеч от железницата,не познаваш функционирането и функциите й,как ли пък да разбираш от ръководенето й.Синдикатите е добре,че ги има,има ги навсякъде-във всички сфери и във всички страни.
    Те за добро са измислени,иначе отдавна щяха да бъдат забранени от "разбирачи" като тебе.
    Социалните придобивки са въведени още от въвеждането й и добре,че не те е имало тебе и хваленото от теб ръководство,а социалната й функция е задължение на всяка железница,във всяка държава.
    Вижда се,че не ползваш услугите на железницата,та затова се въздържай и от коментари-те няма как да са правилни и справедливи и не биха помогнали никому и с нищо.
    Казва ти го разбирач на железници и ако си добър човек,се съобрази.

    Нередност?
  • 4
    birdman avatar :-|
    birdman
    • - 8
    • + 6

    До коментар [#3] от "dedo pepo":

    Ооооо ползвал съм "услугите" на БДЖ с чакане на закъснели влакове по 1-2 часа с подкупни кондуктори , навъсени лелки по билетните каси, мръсни купета, гари бе тоалетни и т.н. идиотски неща . Но да се върнем на синдикатите - организация която тласка БДЖ вече няколко години към фалита чрез шизофреничните си желания за социални придобивки до откат (колкото си може повече и колкото си може по дълго) да ти споменавам ли за стачката от миналата година зимата и за загубите на БДЖ от приходи от билети , да ти споменавам ли стачката по времето ан тройната коалиция за заплати ? А ако някой не е доволен от заплатата си в БДЖ и от придобивките (които АЗ и всички данъкоплатци в България плащаме) да напусне БДЖ и да си намери по-добра работа. А ако на синдикатите им пукаше за БДЖ янмаше да позволят натоварването му с непосилни дългове и с поддържането на огромен персонал който може да се намали значително като работата се върши от електронни системи и при всяко желание за промяна и влиза не на БДЖ и НКЖИ в 21век синдикатите плашат (да плашат а не предлагат нещо по-добро!) - със стачка и спиране на държавната железница (да държавната железница на всички данъкоплатци не синдикалната железница)

    Нередност?
  • 5
    peshi665rov avatar :-|
    dedo pepo
    • - 5
    • + 5

    До коментар [#4] от "niceprson":

    Не намирам истина в нито едно твое твърдение или представата ти за нещата са обърнати,но ще загубя време да ти обяснявам и затова се отказвам,защото няма да ги възприемеш-ти си преднамарено заядлив и вероятно просто си завистливичка особа,на която всичко й е виновно.

    Нередност?
  • 6
    birdman avatar :-|
    birdman
    • - 5
    • + 4

    До коментар [#5] от "dedo pepo":

    АКо не намираш "истина" в думите ми напиши защо иначе е лесно да бягаш с оправдание "бе да е си губя ценното време". Нима синдикатите не се бориха срещу отпадането на привилегиите за пътуване на половината рода на служителя в БДЖ ? Щото това може да се докаже ? ама поне просто не лъжи ...

    Нередност?
  • 7
    comandante avatar :-P

    БДЖ ще се оправи лесно ако
    1. Не се краде.
    2.Пътниците си плащат билетите.
    3.Немските лешояди се държат на далеч.

    Всичко това изглежда невъзможно ... също както в „Пътеводител на галактическия стопаджия“ така и ние трябва да се изнесем от собствената си страна защото от тук ще минава между континенталната супер скоростна железница Пекин-Лондон
    Кой ще ни остави да сме собственици на 500км от нея?


    Нередност?
  • 8
    nefertiti_egipt avatar :-?
    Нефертити
    • - 1

    Да очакваме резултати значи ...

    Нередност?
  • 9
    ltoshev avatar :-|
    Lubomir Toshev
    • + 3

    Трябва да вдигнат скоростта (160км/ч) на влаковете и обслужването(покупка на билети онлайн и с СМС). И по-солени глоби за нередовни пътници. И да спрат да крадат - от там нататък нещата ще тръгнат.

    Накратко казано бих пътувал с влак от София до Ямбол ако влака стига за 2,5 - 3 часа до Ямбол. В момента той кара 5 - 6 часа. А билета е на подобна цена като автобуса който кара 3 ч. 45мин

    Като оправят това хората сами ще изберат БДЖ!

    Нередност?
  • 10
    nikolay_uk avatar :-|
    Николов
    • + 4

    [quote#9:"ltoshev"]Трябва да вдигнат скоростта (160км/ч) на влаковете[/quote]И не само. Но скоростта е най-големият недостатък. В днешно време предимството на железниците пред автомобилния транспот е скоростта, тъй-като влаковете не чакат на светофари и за тях не важат ограниченията на скоростта по магистрали и шосета. Това е причината на запад да има печеливши железници. Докато при нас е обратното - железниците, де факто, са по-бавни от автомобилния транспорт.

    И това при условие, че през последните 20 години се платили над 3 милиарда под форма на субсидии за БДЖ. Вместо да субсидираме кражбите на дизел и на вагони е трябвало тези пари да бъдат вложени в подобряване на жп инфраструктурата, а превозът по нея да се остави на частници - както е в междуградския автобусен транспорт.

    Нередност?
Нов коментар