БДЖ с нов директор

Чавдар Трендафилов ще замени досегашния председател на борда на директорите Владимир Владимиров

Владимир Владимиров отговаряше за преструктурирането на компанията
Владимир Владимиров отговаряше за преструктурирането на компанията    ©  Цветелина Белутова
Владимир Владимиров отговаряше за преструктурирането на компанията
Владимир Владимиров отговаряше за преструктурирането на компанията    ©  Цветелина Белутова

На поста изпълнителен директор на Българските държавни железници не се гледа като на дългосрочна работа. Далеч по-малко проветриво е мястото на председателя на борда на директорите на БДЖ, който от четири години неизменно се заема от Владимир Владимиров. За това време той работи с трима изпълнителни директори, като той самият отговаряше за вече историческия план за преструктуриране на БДЖ. Днес стана ясно, че Владимиров е бил освободен като председател на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ".

Освен него, бордът на директорите напуска и Емил Иванов. Двамата ще бъдат заменени от Чавдар Трендафилов и от Николай Найденов, съобщиха от Министерството на транспорта. Така от предишния екип в борда остава само сегашният изпълнителен директор и бивш финансист на компанията Велик Занчев, като на първото заседание на борда ще трябва да бъдат разпределени и функциите между тримата.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.

10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    birdman avatar :-|
    birdman
    • - 16
    • + 9

    Проблемът на БДЖ не са само шефовете ,а синдикатите чийто идиотски предложения и заплахи отпреди година го съсипаха и още го правят .Да не говорим за щедрите "социални придобивки" които синдикатите защитават и които плащат всички българи от джоба си .

    Нередност?
  • 2
    ibmibm avatar :-|
    ibmibm
    • - 2
    • + 14

    Първата задача на Съвета на директорите след като си разпределят функциите е да направят персоналните промени на управителите в двете дъщерни дружества. Най-голямото зло за БДЖ след Владимир Владимиров се нарича Пламен Джуров. Ако този не бъде уволнен другата седмица, той заедно с другото недоразумение Велик занчев ще саботират работата на новия изпълнителен директор.

    Нередност?
  • 3
    peshi665rov avatar :-(
    dedo pepo
    • - 6
    • + 11

    До коментар [#1] от "niceprson":

    Съвсем за идиотски намирам твоя пост.
    Вижда се,че стоиш безкрайно далеч от железницата,не познаваш функционирането и функциите й,как ли пък да разбираш от ръководенето й.Синдикатите е добре,че ги има,има ги навсякъде-във всички сфери и във всички страни.
    Те за добро са измислени,иначе отдавна щяха да бъдат забранени от "разбирачи" като тебе.
    Социалните придобивки са въведени още от въвеждането й и добре,че не те е имало тебе и хваленото от теб ръководство,а социалната й функция е задължение на всяка железница,във всяка държава.
    Вижда се,че не ползваш услугите на железницата,та затова се въздържай и от коментари-те няма как да са правилни и справедливи и не биха помогнали никому и с нищо.
    Казва ти го разбирач на железници и ако си добър човек,се съобрази.

    Нередност?
  • 4
    birdman avatar :-|
    birdman
    • - 8
    • + 6

    До коментар [#3] от "dedo pepo":

    Ооооо ползвал съм "услугите" на БДЖ с чакане на закъснели влакове по 1-2 часа с подкупни кондуктори , навъсени лелки по билетните каси, мръсни купета, гари бе тоалетни и т.н. идиотски неща . Но да се върнем на синдикатите - организация която тласка БДЖ вече няколко години към фалита чрез шизофреничните си желания за социални придобивки до откат (колкото си може повече и колкото си може по дълго) да ти споменавам ли за стачката от миналата година зимата и за загубите на БДЖ от приходи от билети , да ти споменавам ли стачката по времето ан тройната коалиция за заплати ? А ако някой не е доволен от заплатата си в БДЖ и от придобивките (които АЗ и всички данъкоплатци в България плащаме) да напусне БДЖ и да си намери по-добра работа. А ако на синдикатите им пукаше за БДЖ янмаше да позволят натоварването му с непосилни дългове и с поддържането на огромен персонал който може да се намали значително като работата се върши от електронни системи и при всяко желание за промяна и влиза не на БДЖ и НКЖИ в 21век синдикатите плашат (да плашат а не предлагат нещо по-добро!) - със стачка и спиране на държавната железница (да държавната железница на всички данъкоплатци не синдикалната железница)

    Нередност?
  • 5
    peshi665rov avatar :-|
    dedo pepo
    • - 5
    • + 5

    До коментар [#4] от "niceprson":

    Не намирам истина в нито едно твое твърдение или представата ти за нещата са обърнати,но ще загубя време да ти обяснявам и затова се отказвам,защото няма да ги възприемеш-ти си преднамарено заядлив и вероятно просто си завистливичка особа,на която всичко й е виновно.

    Нередност?
  • 6
    birdman avatar :-|
    birdman
    • - 5
    • + 4

    До коментар [#5] от "dedo pepo":

    АКо не намираш "истина" в думите ми напиши защо иначе е лесно да бягаш с оправдание "бе да е си губя ценното време". Нима синдикатите не се бориха срещу отпадането на привилегиите за пътуване на половината рода на служителя в БДЖ ? Щото това може да се докаже ? ама поне просто не лъжи ...

    Нередност?
  • 7
    comandante avatar :-P

    БДЖ ще се оправи лесно ако
    1. Не се краде.
    2.Пътниците си плащат билетите.
    3.Немските лешояди се държат на далеч.

    Всичко това изглежда невъзможно ... също както в „Пътеводител на галактическия стопаджия“ така и ние трябва да се изнесем от собствената си страна защото от тук ще минава между континенталната супер скоростна железница Пекин-Лондон
    Кой ще ни остави да сме собственици на 500км от нея?


    Нередност?
  • 8
    nefertiti_egipt avatar :-?
    Нефертити
    • - 1

    Да очакваме резултати значи ...

    Нередност?
  • 9
    ltoshev avatar :-|
    Lubomir Toshev
    • + 3

    Трябва да вдигнат скоростта (160км/ч) на влаковете и обслужването(покупка на билети онлайн и с СМС). И по-солени глоби за нередовни пътници. И да спрат да крадат - от там нататък нещата ще тръгнат.

    Накратко казано бих пътувал с влак от София до Ямбол ако влака стига за 2,5 - 3 часа до Ямбол. В момента той кара 5 - 6 часа. А билета е на подобна цена като автобуса който кара 3 ч. 45мин

    Като оправят това хората сами ще изберат БДЖ!

    Нередност?
  • 10
    nikolay_uk avatar :-|
    Николов
    • + 4

    [quote#9:"ltoshev"]Трябва да вдигнат скоростта (160км/ч) на влаковете[/quote]И не само. Но скоростта е най-големият недостатък. В днешно време предимството на железниците пред автомобилния транспот е скоростта, тъй-като влаковете не чакат на светофари и за тях не важат ограниченията на скоростта по магистрали и шосета. Това е причината на запад да има печеливши железници. Докато при нас е обратното - железниците, де факто, са по-бавни от автомобилния транспорт.

    И това при условие, че през последните 20 години се платили над 3 милиарда под форма на субсидии за БДЖ. Вместо да субсидираме кражбите на дизел и на вагони е трябвало тези пари да бъдат вложени в подобряване на жп инфраструктурата, а превозът по нея да се остави на частници - както е в междуградския автобусен транспорт.

    Нередност?
Нов коментар

Вход