Интегриран градски транспорт - втори дубъл

Общините вече планират продължение на проектите си за модернизация на обществения превоз

Общата финансова помощ  за седемте града за оптимизация на транспорта чрез проект "Интегриран градски транспорт" по оперативна програма "Регионално развитие", е на стойност 411.2 млн. лв.
Общата финансова помощ  за седемте града за оптимизация на транспорта чрез проект "Интегриран градски транспорт" по оперативна програма "Регионално развитие", е на стойност 411.2 млн. лв.
Общата финансова помощ за седемте града за оптимизация на транспорта чрез проект "Интегриран градски транспорт" по оперативна програма "Регионално развитие", е на стойност 411.2 млн. лв.    ©  Мария Съботинова
Общата финансова помощ за седемте града за оптимизация на транспорта чрез проект "Интегриран градски транспорт" по оперативна програма "Регионално развитие", е на стойност 411.2 млн. лв.    ©  Мария Съботинова
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

В София, Бургас, Пловдив и Плевен оптимизирането на транспорта върви с пълна пара, докато в останалите градове системите се движат по-бавно.

Седем града - Бургас, София, Пловдив, Варна, Плевен, Стара Загора и Русе, получиха безвъзмездна финансова помощ на стойност 411.2 млн. лв. за оптимизация на транспорта чрез проект "Интегриран градски транспорт" по оперативна програма "Регионално развитие". Техните амбиции обаче за модерен транспорт не стигат дотук. Много от тях планират през следващия програмен период нови проекти, които да направят обществения превоз предпочитан от хората. Първият одобрен проект в Бургас също предвижда да се развие в следващите години, отново с европейски средства. "През програмния период 2014 - 2020 г. общината ще подготви проект за изграждане на буферни паркинги с цел пренасочване на пътния поток от центъра на града", обяви Руска Бояджиева, ръководител на проекта за интегриран градски транспорт на Бургас, по време на конференцията Urban Innovation Forum. На продължение на сегашния проект разчита и столицата. "Имаме очаквания, че в следващите години ще има втора фаза, която ще позволи да се довърши започнатото сега", казва Любомир Христов, зам.-кмет на София. Останалите градове също планират надграждане на вече започнатото.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    euronymous avatar :-|
    Euronymous
    • - 1
    • + 11

    Във Варна знам , че ще се забави максимално

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    pavlov10 avatar :-P
    pavlov10
    • - 1
    • + 3

    Колеги от "Капитал" днес беше публикуван следният виц:
    Представители на службите изразили притеснение пред Живков,4е
    властта май се клати.
    -То и мъдите на ко4а се клатят,ама си седи в обора-отговорил Тодор Живков.

    Нередност?
  • 3
    evgeni2d avatar :-?
    evgeni2d
    • + 2

    В Русе що не казвате как стоят нещата. Общината спечели делото срещу недоволните "граждани". Фирмата, която загуби обществената поръчка ли бави нещата? Жизнено важен за града е този проект, а се държи надалеко от ушите на гражданите.

    Нередност?
  • 4
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити
    • - 5
    • + 1

    А, стига бе! Ще вземем да станемс този ултра модерен транспорт свръх привлекателна държава и ще се наводним с имигранти.

    Нередност?
Нов коментар