Девет кандидати за два големи ремонта в София
Общината отвори ценовите оферти за реконструкцията на части от булевардите "Цариградско шосе" и "Сливница"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Почти два месеца след отварянето на офертите за реконструкцията на бул. "Цариградско шосе" - от надлеза над бул. "Г. М. Димитров" до надлеза над бул. "Александър Малинов", и бул. "Сливница" - от бул. "Константин Величков" до бул. "Петър Дертлиев"(включително и надлеза при Захарна фабрика), потенциалните строители намаляха с един.
Отварянето на ценовите оферти в понеделник показа, че първият обект ще струва над 10 млн. лв., а вторият - между 6.35 и 9.561 млн. лв. Най-ниско предложение за ремонта на бул. "Цариградско шосе" даде "ПСТ Трансконсулт 2013" ("ПСТ холдинг" АД, "Трансконсулт инженеринг" ООД, "Виаком проект" ООД, "Тера Прима" ООД), а за бул. "Сливница" - "Страбаг София" ("Щрабаг" ЕАД, "Людмил Коларов-Канел" ЕТ) (виж карето). Интерес към състезанието прояви и "Сливница-2013" ("Агромах" ЕООД, ДЛВ ЕООД, "Пътстройпроект" ЕООД), но обединението не беше допуснато да подаде ценовата си оферта. Практиката е обяснения за подобно решение да не се дава на този етап. Изборната комисия прави това в доклад, който изготвя след края на процедурата.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Да видим после, колко ще бъдат отстранените за "размазан печат", "нечетлив подпис" и за това, че инженерите им са едни прости инженери от Виена и Мюнхен, а по условие се изисквали магистри, било то от МГИ-то, ХТИ-то и Пернишкия.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.