Девет кандидати за два големи ремонта в София

Общината отвори ценовите оферти за реконструкцията на части от булевардите "Цариградско шосе" и "Сливница"

Ценовите предложения на кандидатите станаха ясни в понеделник - близо два месеца след отварянето на техническите оферти.
Ценовите предложения на кандидатите станаха ясни в понеделник - близо два месеца след отварянето на техническите оферти.
Ценовите предложения на кандидатите станаха ясни в понеделник - близо два месеца след отварянето на техническите оферти.    ©  Красимир Юскеселиев
Ценовите предложения на кандидатите станаха ясни в понеделник - близо два месеца след отварянето на техническите оферти.    ©  Красимир Юскеселиев

Почти два месеца след отварянето на офертите за реконструкцията на бул. "Цариградско шосе" - от надлеза над бул. "Г. М. Димитров" до надлеза над бул. "Александър Малинов", и бул. "Сливница" - от бул. "Константин Величков" до бул. "Петър Дертлиев"(включително и надлеза при Захарна фабрика), потенциалните строители намаляха с един.

Отварянето на ценовите оферти в понеделник показа, че първият обект ще струва над 10 млн. лв., а вторият - между 6.35 и 9.561 млн. лв. Най-ниско предложение за ремонта на бул. "Цариградско шосе" даде "ПСТ Трансконсулт 2013" ("ПСТ холдинг" АД, "Трансконсулт инженеринг" ООД, "Виаком проект" ООД, "Тера Прима" ООД), а за бул. "Сливница" - "Страбаг София" ("Щрабаг" ЕАД, "Людмил Коларов-Канел" ЕТ) (виж карето). Интерес към състезанието прояви и "Сливница-2013" ("Агромах" ЕООД, ДЛВ ЕООД, "Пътстройпроект" ЕООД), но обединението не беше допуснато да подаде ценовата си оферта. Практиката е обяснения за подобно решение да не се дава на този етап. Изборната комисия прави това в доклад, който изготвя след края на процедурата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik
    • + 3

    Да видим после, колко ще бъдат отстранените за "размазан печат", "нечетлив подпис" и за това, че инженерите им са едни прости инженери от Виена и Мюнхен, а по условие се изисквали магистри, било то от МГИ-то, ХТИ-то и Пернишкия.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал