Антон Гинев е новият зам.-министър на транспорта
Бившият директор на железопътната инфраструктура е работил и като прокурист в дружество на Васил Божков
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Антон Гинев - бивш директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) по времето на тройната коалиция и бивш прокурист в дружеството "Инфра холдинг" на Васил Божков, е новият зам.-министър на транспорта. Той ще отговаря за най-проблемния сектор – железниците.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
14 коментара
Ако Някой все пак се заблуждава, че може с честни хора да се прави такова правителство ...
На печелившите - честито - ама да знаят, че и други искат да се вредят ей!
"и няма край и няма край на шир и длъж" - детска песничка
След освобождаването му от НКЖИ Антон Гинев е станал прокурист в "Железопътна инфраструктура – холдингово дружество", което през февруари тази година се преименува на "Инфра холдинг" - приемник на "Нове индъстри", контролиран от бизнесмена Васил Божков
>>> Сиреч прокурист на дружество, засмукало милиони от борсата и обявило фалит има-няма 2-3 години по-късно. Ако беше управител вместо прокурист, по закон нямаше да може даже да си отвори ЕООД с капитал от 2 лева.
и вижте първите неща който излизат за него! Всичко е истина!
Моля, напишете в гугъл 'АНТОН ГИНЕВ' и вижте първите неща който излизат за него! Всичко е истина!
Дефиниция на човек и продукт ва сивата икономика. Без публикуване на държавните поръчки в държавен вестник, което е гаранция за свободен и компетитивен пазар всяка икономика се заграбва от определен кръг хора независимо в коя държава са и как ще ги наричаме...
Всички тези длъжности - включително ДАНС , областни управители и т.н. трябва да се заемат след конкурс. Само премиерът и министрите могат да са назначени политически фигури.
Логиката сигурно е:
"...то цял премиер е задължен на г-н Черепа, сега за един зам-министър ли да го правим на въпрос.."
Дългове трябва да се връщат; ангажименти да се изпълняват, че някак си да се спаси поне за малко тази гнусна и смърдяща плетеница от лобита и интереси, наречена БГ правителство
Държавен книжен плъх.
Никакъв опит в реалната икономика. Човека цял живот прекарал на държавна хранилка сега щял да оправя държавната фирма която той самия е завлякъл. Егати смехорията е това правителство съставено от жалки човеченца начело с премиерчето и онзи мишок до него от ком партията. Пфу!
Така е колега # 8, освен че Орешарски лично и с приоритет, работи в областта на хазарта, не може да пренебрегне препоръката г-н Божков. Това е поредно предложение, на което не може да се откаже. Още повече, че и там, в БДЖ-то, ще се върви по линията на оздравяване, процедура също добре отработена с толкова други предприятия, водеща до предизвестен край - приватизация за 1$ и някой друг милиард дългове за нас - данъкоплатците.
Но каквото сам си направиш (гласувайки или не гласувайки), друг не може да ти го направи. И сега, надеждата е да бъдат принудени да подадат оставка, което изисква много повече усилия, отколкото правилното използване на деня за размисъл. Е, дано сега, докато си „ручаме жабетата“ ( то дано не се наложи да ядем онова, което е в мечтите на чугунените кратуни), малко от малко ни поузреят тиквите, та като му дойде времето, три пъти да мислим, преди да отидем на риба/губи и прочее глупости.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.