Неправителствени организации срещу поредното кръгово в София
Критиката е, че съоръжението на бул. "Акад. Иван Гешов" и бул. "България" не предвижда пешеходни и велоалеи
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Сдружение "Велоеволюция"
Неправителствени организации за пореден път влизат в спор със Столичната общината при изграждане на кръгово движение, тъй като в проекта не са предвидени велосипедни и пешеходни алеи. През миналата седмица Столичната община даде зелена светлина за изграждането на кръстовището на две нива при семинарията, сега идва ред и на транспортния възел на бул. "Акад. Иван Гешов" и бул. "България", където отново се предвижда движението да става само от автомобили.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
93 коментара
И не само това, че проектът няма велоалеи, което само по себе си е тъпо.
Добре е градът да се обновява и развива, но това трябва да става по план, който е цялостен и предвижда развитието на града за 30-50 години. Нещо, което е съставено от специалисти-урбанисти, архитекти, специалисти по транспорт и т.н.
И пак общинарите и Диков могат да крадат и при съставянето на този план, но поне нека има такъв, за да вървим в правилната посока. А не да се краде по най-лесния начин без явна полза за обществото, просто щото ГБС трябва да усвои едни пари, а тапата от коли да се премести на 400 метра.
Пише се съорЪжение :(, щом и тук се допускат такива грешки не знам... А в Дневник е още по-зле.
честито ти диков обектче за усвояване
На долно ниво се виждат от снимката тротоари, не би следвало да е проблем да се направят и велоалеи.
Какво ще търсят пешеходците и велосипедистите на кръговото горе?
Звучи ми нелепо:
"От организацията смятат, че в София все повече се развива тенденцията за увеличаване на автомобилите и насърчаване на трафика с кръстовища, естакади и кръгови движения на две нива."
Броят на автомобилите се увеличаваше и преди да започне строителството на кръстовища на две нива. Те едва ли ще намалеят, ако такива кръстовища не се строят. Само "тапите" ще си останат същите.
Никаква фантазия няма екипът на Диков. Защо мамка му правите нещата на парче. Имате цял град. Направете план и го следвайте. Толкова ли е трудно. Диков определено трябва да си ходи.
До коментар [#5] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа")":
Нови шосета и инфраструктура не са само естакадите на две, три и повече нива. Градските магистрали, пробивите и новопостроените улици като цяло също са инфраструктура, основно заради и за автомобилите. Нямаме реален анализ при нарастване на пътната мрежа, с какъв темп нарастват разходите и ще покрие ли бюджетът нейната поддръжка, при положение, че и за настоящата се казва, че пари недостигат. В крайна сметка, окаяната настояща пътна мрежа е резултат от същото управление, което сега ни обещава ново светло бъдеще, в инвестиране на заеми в нови пътища. А проблеми с трафика се решават с цялостен план, последователна политика, базирана на постоянни изследвания и анализи. Т.нар. работа на парче е най-характерното за Столична община.
До коментар [#7] от "deinakz":
Говорите пределно общи неща. Безсмислено.
До коментар [#7] от "deinakz":
protestirashti_prizovaha_privatizaciiata_na_bdj_da /?ref=miniurl#comment-30
П. п. Ако сте от Гражданската инициатива за обществен и релсов транспорт, моля, изобщо не ми пилейте времето с подобни абсурди:
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/03/09/2018941_
Абсолютно безумие е да се наливат такива огромни суми (24 милиона?!?!) и в крайна сметка да няма безконфликтно преминаване в нито една от посоките, т.е. в час пик да имаме задръствания на две нива. Целият трафик в София може значително да се улесни с далеч по-елементарни мерки, но от тях няма да може да се краде в такъв размах.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.