Бурно, с валеж от проблеми
Макар и не най-лошата, за транспортния сектор последната година не е тази, която бележи край на кризата


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Всички статии от него може да видите тук
Увеличение на товарите, купища нерешени проблеми и бурни скандали по турската граница. Така накратко могат да бъдат описани последните 12 месеца при транспорта по суша. Международните автомобилни превозвачи все така продължават да търсят успешен бизнес извън пределите на Европейския съюз, но не получават голяма подкрепа от страна на българските власти за решаване на текущите им проблеми. Транспортното министерство хвърли по-големи усилия в концесионирането на речните и морските пристанищни терминали, чиито нови собственици сега ще трябва да се справят с предизвикателството да намерят клиенти, за да извършат обещаните инвестиции и да изкарат някаква печалба от концесионната авантюра. В сферата на авиацията поводи за радост има по Черноморието, след като двете летища във Варна и Бургас успяха да достигнат броя пътници на летище София. Столичната аерогара пък има поводи за радост основно покрай нискотарифните авиопревозвачи, които са по-смели в плановете за разширяване на портфолиото си от линии от столицата.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Kleta majka Bylgariq!
Извинявам се, амя това за полетите от Малмьо сигурно ли е? Нико не продава за вега билети по тази дестинация. До Бейрут има , до Москва има, ама до Стокхолм или Копенхаген, йок.
Разбра се, че управляващите се задействат да свършат работата както трябва, само след като работещи в съответния отрасъл заплашат с протести. След като неразборията в автомобилния транспорт е пълна, време е, превозвачи да докарат и паркират тировете си по възлови булеварди в София. Така или иначе търпят загуби...
Четейки тази статия се сещам за някои от докосванията ми с администрацията и обзелото ме отчаяние след това. На един човечец от НАП се налага да му обяснявам закони и задължения, които съм си направил труда да прочета сам. Човечецът ми казва, че вярно, бил съм прав, но да не съм очаквал в скоро време раздвижване по моя проблем, защото нищо не зависело от него... а законния срок е 1 месец.
Представям си един от нашите глупаци облечен в костюм, тотално некомпетентен, защото е назначен по линия на чичо си, незнаещ език различен от шопски, на преговори в Казахстан или Турция. Седи си човека срещу хората там, не знае какво да каже и чака да мине работното време... все пак е в командировка в чужбина и той свят иска да види...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.