Имате пратка оптимизъм

Куриерският сектор остава двигател на целия пощенски пазар

Електронната търговия продължава да подкрепя бизнеса на куриерите.
Електронната търговия продължава да подкрепя бизнеса на куриерите.
Електронната търговия продължава да подкрепя бизнеса на куриерите.    ©  ЦВЕТЕЛИНА НИКОЛАЕВА
Електронната търговия продължава да подкрепя бизнеса на куриерите.    ©  ЦВЕТЕЛИНА НИКОЛАЕВА
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Статията е част от специалното издание на "Капитал Daily" "Транспорт, логистика и спедиция".

Всички статии от него може да видите тук

За поредна година куриерският бизнес е двигателят на растеж за целия пазар на пощенски услуги. Нарастването за 2012 г. спрямо предходната е скромно, но пък устойчиво спрямо последните периоди. Секторът на доставката на пратки от-до остава все така един от силно конкурентните. По-големите компании в бранша демонстрират желание да разширят настоящите си пазари, търсейки възможности за финансиране или партньорства извън страната. Плановете, насочени навън, обаче не спират уплътняването на мрежите от офиси на местна почва под една или друга форма.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik
    • + 12

    Свободният пазар прави чудеса и може да бъде модел за изграждане на е-правителството. Вместо всяка година да се леят милиони и да се обещава, как най-късно догодина щяло да заработи, трябваше да се лицензират няколко фирми, с големи банкови гаранции срещу злоупотреби, да получат достъп до документите в държавата и да ги предлатат срещу заплащане. За 1-2 години всичките няколко милиона издадени дипломи за средно и висше, документи за разряд и пр. щеше да ги има налични в електронен вариант и още куп други неща, които сега влачим от едно ведомство в друго...

    Нередност?
  • 2
    izabell avatar :-|
    izabell
    • - 2

    Куриерските служби са изградили своята мрежа.Липсва единодействие със транспорта.Когато даден клиент ще пътува до определено селище и иска пратката да пристигне заедно с него.

    Нередност?
  • 3
    kalo76 avatar :-|
    kalo76

    До коментар [#2] от "xalikarans":

    Куриерските фирми не предлагат услуга транспорт на хора. В този смисъл да се очаква от тях да се нагаждат към подобни изисквания - пратката да следва по време човека - е, меко казано, смешно. Кой ще покрие загубите от нарушението на логистиката?
    Оптимално е човекът, искащ да си получи пратката в конкретно време на конкретно място, да синхронизира пътуването си спрямо графика на спедитора, който си е избрал.

    Нередност?
Нов коментар