Повече права за потребителите в България
Помирителни комисии ще решават спорове с ютилити компании


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Българският потребител да бъде по-добре защитен, когато пазарува онлайн, тегли бърз кредит или ползва услугите на някоя от комуналните компании. При засичане на нарушения те да се санкционират пропорционално на икономическия интерес на злоупотребилия търговец, а съдът да не бъде задръстван с купища жалби, които биха могли да се решат и по друг начин. Това целят предложенията за промени в Закона за защита на потребителите, които предстои да бъдат гласувани в Народното събрание. Актуализирането на нормативната ще направи така, че навсякъде в Европа потребителите да имат еднакви права. Хармонизацията обаче няма да разреши големите проблеми, с които се сблъскват потребителите в България, коментират специалисти. Според тях промените са стъпка в правилната посока, но не са достатъчни и едва ли ще доведат до осезаем резултат.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.