Брюксел ще насърчава рекламата на храни за износ

Европейската комисия предлага увеличено финансиране за промоция пред трети страни

В България досега са спечелени девет проекта за промотиране на продукти.
В България досега са спечелени девет проекта за промотиране на продукти.
В България досега са спечелени девет проекта за промотиране на продукти.    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
В България досега са спечелени девет проекта за промотиране на продукти.    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА

Драстично повишение на годишното финансиране, опростяване на процедурата за кандидатстване, фокус върху износа извън ЕС и коопериране между държави членки. Това са идеите за промяна в общата политика на Брюксел за промотиране на селскостопански и хранителни продукти. За момента те са подготвени от Европейската комисия (ЕК) и предстои да бъдат представени за обсъждане в Европейския парламент и съвета на министрите. Планира се средствата за промотиране на храни и агростоки да нараснат от 61 млн. евро през 2013 г. до 200 млн. евро в края на новия програмен период - 2020 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар