Бившият PR на Мирослав Найденов спечели обществени поръчки за над 500 хил. лв.

Става въпрос за проекти от програмите "Регионално развитие" и "Човешки ресурси"

Бившият PR на агенцията по храните спечели медийни проекти по времето на Mирослав Найденов, от които Брюксел се интересува.
Бившият PR на агенцията по храните спечели медийни проекти по времето на Mирослав Найденов, от които Брюксел се интересува.    ©  КРАСИМИР ЮСКЕСЕЛИЕВ
Бившият PR на агенцията по храните спечели медийни проекти по времето на Mирослав Найденов, от които Брюксел се интересува.
Бившият PR на агенцията по храните спечели медийни проекти по времето на Mирослав Найденов, от които Брюксел се интересува.    ©  КРАСИМИР ЮСКЕСЕЛИЕВ
Компанията е сменила името си на БММС

В последните три месеца компанията на бившия PR на агенцията по храните Кристина Спасова, която стана популярна с поръчка за създаване на профили на европейската програма за развитие на селските райони във Facebook и Twitter за 50 хил. лв., е спечелила нови обществени поръчки за над 540 хил. лв. без ДДС за различни рекламни дейности по европрограми. Това съобщи съобщи сайтът Мediapool вчера, позовавайки се на своя проверка. Преди седмица стана ясно, че Европейската комисия изисква от България информация за договорите с фирма на Спасова, след като се е самосезирала от публикации в медиите, че европейски средства "вероятно не са използвани" правилно.

Поръчка след поръчка

Според информацията на Мediapool фирма на Кристина Спасова е спечелила четири обществени поръчки по европейската програма "Регионално развитие", като те са били организирани от общини, управлявани от кметове на ГЕРБ. Това е станало чрез фирмата БММС с управител Спасова. Компанията е избрана за изработване на бранд на туристически региони, дизайн и печат на рекламни материали за над 116 хил. лв. без ДДС по европроект на община Поморие. По същия проект Спасова е спечелила и поръчка от над 57 хил. лв. без ДДС за реклама в интернет, създаване на профил в социалната мрежа и 10 публикации. Отново по туристически проект, финансиран от програма "Регионално развитие", дружеството БММС е спечелило и конкурс за реклама на община Трън за 54 хил. лв. Той е за организиране на събития - туроператорски и журналистически турове, конференции, работни срещи и др. Резултатите се потвърждават от регистъра на Агенцията за обществени поръчки.

По туристически проект на община Етрополе пък фирмата на Кристина Спасова е спечелила проект за организиране на събития с двойно по-ниска от прогнозната цена от 18 хил. лв. без ДДС. Последният проект по "Регионално развитие" е на община Сопот, където БММС е спечелила поръчка за 6400 лв. за публичност на проекта "Сградите на ЦЦГ "Роза", съобщава Mediapool.

БММС е имала успех и при поръчките за реклама от програма "Човешки ресурси". Дружеството е сключило договор с главната инспекция по труда за организиране на конференции и семинари по проект "Превенция за безопасност и здраве при работа".

По него трябва да бъдат организирани 13 еднодневени семинара с общ брой 500 участници, 13 двудневни семинара с общ брой от 800 участници и 30 двудневни семинара с общ брой от 1000 участници. Подписаният договор е за 290 хил. лв без ДДС. Пред Mediapool Спасова обяснява, че е спечелила поръчките заради добрите си технически предложения и предложените ниски цени.

Новото име

БММС е новото име на компанията "Кей Ем Ком", която спечели в началото на годината поръчка за 50 хил. лв. за създаване на профил на програмата за развитие на селските райони в безплатните Facebook и Twitter. След като случаят беше разказван в медиите, а прокуратурата започна проверка, еврокомисията изиска информация от България за сключения за европари проект. През миналата седмица стана ясно, че е изпратено писмо до страната, като от Главна дирекция "Земеделие" в Брюксел са поискали подробна информация за проекта, както и дали има досъдебни производства и разследвания по него. От земеделското министерство съобщиха, че в момента се очаква официална информация от прокуратурата, която ще бъде препратена в Брюксел.