Младите хора не вярват на медиите
Противно на очакванията темите, които ги вълнуват най-много са политика, бизнес информация, образование и кариерно развитие, показва проучване на Асоциацията на европейските журналисти в България


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Младите хора нямат високо доверие на медиите, показва проучване на Асоциацията на европейските журналисти (АЕЖ) за медийната среда в България през погледа на младежите (виж карето). Само 15.5% от участвалите в изследването смятат, че медиите представят новините обективно и безпристрастно, докато за повечето от тях това е по-скоро епизодично явление.
Проучването обхваща хора на възраст 15-30 г. При разделянето им на възрастови групи (15-19, 20-24 и 24-30 годишни) в рамките на този относително широк диапазон става ясно, че по-младите сред младите са и по-доверчиви към медийното съдържание, а с напредването на възрастта им тяхната критичност се засилва.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
11 коментара
как Административните разходи наратват 3 пъти за 10 години (втората графика http://www.capital.bg/biznes/finansi/2013/11/27/21 91912_budeshteto_prez_ochite_na_bankerite/ ), не трябва ли банките да стават по-ефективни в криза? Вижда се ясно къде се крият приходите от картелните лихви - това са около 1 млрд на година измислени разходи.
Излезте всички на протест пред БНБ на банкерския празник. Картелът от банки намали 2 пъти лихвите при сериозните протести, за да ги потуши. Намерете групите в ФБ за да се организирате!
Малко е абсурдна презумпцията, че човек, нямащ доверие на даден вестник или телевизия, ще отиде и ще започне работа там, било то млад или не. Медиите да не се жалват много, ами да повишат качеството на предоставяния продукт, ако искат да имат доверие. Лошото е, че и те като всеки нормален бизнес търси нишата за развитие, която за съжаление е през жълтите заглавия ... просто за това има пазар. В противен случай трябва да са специализирани, като Капитал и Bulgaria on Air, където се гони една точна (макар и сравнително малобройна) публика.
И аз не вярвам на медиите!
Публикувано през m.capital.bg
Което говори добре за младите хора!
Медиите ни защитават статуквото (т.е. паразитната симбиоза между нашите "политици" и "бизнесмени") или помпат и хвърлят връз читателя/зрителя си чернотия.
Защитавайки статуквото се губи всякаква обективност и вяра. Няма аргументи и факти - има реконтрадезинформации.
И хората редовно са облъчвани с чернотия, акумулират чернотия и…започват да излъчват чернотия.
Съвсем нормално, младите хора са образовани и мислят, тиражираните лъжи по медиите минават значително по-трудно, отколкото при необразовани лейки, или носталгично настроени пенсионери.
Съвеменните преподаватели препоръчват ежедневен преглед на пресата. Избягвам хартиените издания, но търся алтернативен вариант за он-лайн абонамент /почти не се предлага в сайтовете на изданията/.
Медиите не са "точни", верни, истински, непристрастни и прочие. За разлика от коментарите на хората. Тук вътре в това се садържа доказателството на първото изречение, а именно, че КОМЕНТАРИТЕ НЕ ПРИНАДЛЕЖАТ НА СТАТИИТЕ, А СА В КОНТРА НА ТЯХ. Иначе нямаше да има коментари, ако статиите бяха точни и верни. Да кажем, че 75, 80, 90 на сто е така.
Крайната истина се определя от броя на ПЛЮСОВЕТЕ И МИНУСИТЕ, които се дават от хората. Това е толкова по-верно, колкото повече хора четат статиите и ги коментират.
Така като гледам по телевизията всички канали ми приличат на една радиоточка. Чалга и простотия на макс. И най-вече отклоняване вниманието на хората от истинските проблеми! Не се доверявам на ТВ-то, на повечето вестници също!
Медиите дори вече не манипулират - те просто замъгляват съзнанието като тежък наркотик и се грижат хората да се занимават само със работата, сметките и да плащат, плащат, плащат. И да не си задаваме въпроси кой, как и защо ни натикал в локвата, в която живеем
Ако става дума за медиите у нас, знаем на кого принадлежат вече повечето от тях. Оттук нататък всички коментари са излишни.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход