Български фирми ще строят най-големия тунел в Сърбия
Дружествата "Евро алианс тунели" и "Пътища и мостове" са изпълнители на проекта "Манайле" за 36 млн. евро
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Обединение "Алианс 10", което включва българските компании "Евро алианс тунели" и "Пътища и мостове", започва строителството на най-големия пътен тунел в Сърбия - "Манайле". Съоръжението е част от магистрала Е75 и европейския Коридор X в частта между Ниш и македонската граница. Състои се от две тръби, всяка с дължина 1.8 км, и пешеходен пасаж между тях. По традиция строителството започна с освещаване на тунела, като в портала му беше поставена икона на покровителя на тунелджиите и миньорите св. Иван Рилски. Успоредно с "Манайле" българският консорциум ще изпълни и друг тунелен участък от магистралата - "Предеяне", чиито две тръби са съответно 870 и 1050 метра.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
8 коментара
Браво!
Цитат от статията, който казва всичко:
"Според изпълнителния директор и основен акционер в "Евро алианс инженеринг" Валентин Трашлиев групата е неглижирана при тръжните процедури в България, въпреки че е сред малкото с международен опит в тунелното строителство. "Така група с 25-годишен опит и изградени над 100 км тунелни съоръжения е принудена да работи като подизпълнител на фирми, които нямат нищо общо с тази дейност", посочи той."
Е така е - който има вуйчо владика, може и поп да стане... Явно тази фирма няма вуйчо...
Тази статия очевидно е платена - само се чудя защо не е упоменато в текста.
[quote#2:"geordgeo"]Е така е - който има вуйчо владика, може и поп да стане... Явно тази фирма няма вуйчо... [/quote] - за да приватизираш за жълти стотинки Адвал дали нямаш вуйчо владика, а?
Този тунел в България щеше да струва 136 милиона евро и да стане готов към 2050/2150 година...
А онзи идиот дето искаше да създава ново държавно дружество да участвало в такива проекти дали ще си подаде оставката?
До коментар [#4] от "kaizersoze":
Понеже асфалт не се яде, фирма със 100 км направени тунели у нас и други държави от ЕС е останала без нито един обект у дома. А да кажеш, че пътната ни мрежа е завършена и повече няма какво да се гради, ще е лъжа голяма, меко казано.
Тоест хем техниката бездейства, хем хората си стоят с ръце в джобовете, хем транзитът ни заобикаля, хем всичкият бизлес се изсипва в София, за да "не бие дълъг път до големите пари"
До коментар [#6] от "cinik":
Въпреки че повечето тук сме за ниско преразпределение все ми се струва, че за инфраструктура трябва да отива поне 1% от БВП. Много има за наваксване...
До коментар [#7] от "Finland":
Като се е захванала държавата с 1000 и кусур несвойствени дейности, накрая за основните задължения пари не остават никакви...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.