Бизнесът определи като безсмислени идеите за задължително предлагане на екскурзии

И в момента всички туроператори предлагат поне по 5-6 посещения в страната на всичките си туристи

Туристическият бизнес смята, че трябва да има по-фокусирана реклама на забележителностите, вместо да се правят такива предложения като това на Татяна Буруджиева.
Туристическият бизнес смята, че трябва да има по-фокусирана реклама на забележителностите, вместо да се правят такива предложения като това на Татяна Буруджиева.
Туристическият бизнес смята, че трябва да има по-фокусирана реклама на забележителностите, вместо да се правят такива предложения като това на Татяна Буруджиева.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Туристическият бизнес смята, че трябва да има по-фокусирана реклама на забележителностите, вместо да се правят такива предложения като това на Татяна Буруджиева.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Инициативата на депутата от БСП Татяна Буруджиева да се задължат туроператорите да предлагат към пакетите си в България екскурзии до културно-исторически обекти беше посрещната с недоумение от бранша. Повечето компании, с които "Капитал Daily" се свърза, съобщиха, че това отдавна е практика както за почивките на чужденци в страната, така и при почивки на българи в чужбина. Според тях промяната няма да има никакъв ефект върху културно-историческия туризъм.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове