София отваря обятия за Lafka
Проектът за концесия на спирките в столицата е нещо средно между смесен портрет на Делян Пеевски и Красимир Гергов и гротеска на истинско състезание
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Без никаква форма на обществено обсъждане, с концепция, писана от тесен кръг общински съветници, със силно ограничаващи конкуренцията правила и с изисквания, изхвърлящи от играта всички освен една-две групи фирми. Така в момента се подготвя конкурсът за отдаване на концесия на спирките на градския транспорт в София. Повечето общински съветници, запитани от "Капитал", не знаят (или поне така твърдят), че процесът е напреднал до степен, че има подготвени условия за предстоящото състезание. Факт е обаче, че в общината циркулира документ, наречен "Проект на Документация за участие в открита процедура за концесия на спирките на масовия градски транспорт". При това със съдържание, задържащо интереса на просветения читател докрай. Където обаче не трябва да се очакват изненади - конкурсът е удивително по мярка единствено на фирмите, контролирани от Делян Пеевски и Красимир Гергов.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове