Изграждането на тролейбусното депо в Плевен се отклони към КЗК

Два от участниците обжалват обществената поръчка

В момента общината е осигурила подслон само на 20 от общо 70 тролейбуса в града и строителството на новото депо ще улесни работата на градския транспорт.
В момента общината е осигурила подслон само на 20 от общо 70 тролейбуса в града и строителството на новото депо ще улесни работата на градския транспорт.
В момента общината е осигурила подслон само на 20 от общо 70 тролейбуса в града и строителството на новото депо ще улесни работата на градския транспорт.    ©  Георги Кожухаров
В момента общината е осигурила подслон само на 20 от общо 70 тролейбуса в града и строителството на новото депо ще улесни работата на градския транспорт.    ©  Георги Кожухаров

Седмица след като плевенското общинско дружество "Тролейбусен транспорт" обяви победителя в търга за проектиране и изграждане на тролейбусното депо, един от участниците, отстранен още при техническия подбор, подаде жалба срещу процедурата. Това е обединението "Монолит-Авис-Пътища и мостове", в което влизат "Монолит"(София), "Авис инженеринг" и "Пътища и мостове". В петък поръчката беше атакувана от още един кандидат – обединение "Монолит-Хоризонт МК", съставено от "Хоризонт Иванов", "Монолит" (Плевен), "Инжстрой" и "Иво Петров архитекти". В момента двете жалби се разглеждат в Комисията за защитата на конкуренцията (КЗК).

Това е втори опит на общината да изгради нужното депо в града. Първият търг беше отменен, след като КЗК откри ограничителни критерии за подбор на кандидатите по жалба на една от компаниите, купила документация за участие - "Прогрес билдинс къмпани".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • Белият Негър
    • - 1
    • + 3

    В Плевен строят Депо,а в Пловдив,един виден комунист разби всичко, да си набута вмирисаните дизелови бараки,след което бе изгонен, но Пловдив си остана без тролейбуси.

    Нередност?
  • 2
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 1
    • + 4

    Обществото следва да изисква, когато някоя страна обжалва процедура, да внася съответни такси, съизмерими със загубите за обществото от протакането на обектите. И за невежия е ясно, че доста от жалбите са просто за спорта. Половината загубили обжалват едновременно, но с различни аргументи. Единият съзрял размазан печат върху някоя от десетките декларации на конкурента, другият - неподписана страничка, третият - че на инженерите от Милано и Стокхолм не пише "магистър" на дипломата, за разлика от родните кадри от ПЖИ-то и Варненски свободен.

    Като цяло, доста обидно ниско ниво да се отстрани конкурент по технически причини и то след като самите комисии вече са изритали повечето участници поради същите причини.

    Но така е, когато не ти струва нищо, както се казва "И бес т'фа дЪржим хееено младо юристче на щат, че го пуснем хеенаа жалбичка ъ избичи, па кфот' стане - ние нищо не губим! "

    Нередност?
  • 3
    boby1945 avatar :-P
    boby1945
    • - 2
    • + 1

    Системата за обществените поръчки в този си вид е откровено гола вода, само бави топката.....

    Нередност?
Нов коментар