Шест кандидата за доставка на пътни знаци за 20 млн. лв.

АПИ отстрани три от участниците по време на отварянето на офертите

Търгът включва доставка на пътни знаци и табели за магистрали и републиканската мрежа
Търгът включва доставка на пътни знаци и табели за магистрали и републиканската мрежа
Търгът включва доставка на пътни знаци и табели за магистрали и републиканската мрежа    ©  Мария Съботинова
Търгът включва доставка на пътни знаци и табели за магистрали и републиканската мрежа    ©  Мария Съботинова
60 млн. лв. е стойността на трите поръчки за сигнализация на пътната мрежа.

Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) ще избира изпълнители за сигнализацията на пътната мрежа през следващите четири години между четири компании и две обединения (виж карето). Това стана ясно след отварянето на офертите с участници в обявената в средата на януари обществена поръчка с прогнозна стойност от близо 20 млн. лв. без ДДС. Търгът включва доставка на пътни знаци и табели за магистрали и републиканската мрежа. Интерес към поръчката заявиха още три компании (виж карето), които бяха отстранени по време на процедурата, след като комисията реши, че пликовете с ценовите оферти са прозрачни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    alehandro77 avatar :-|
    alehandro77
    • + 8

    Това с прозрачни пликове си го бива:) цели 3 компании не знаят че се продават кафяви хартиени пликове:)

    Нередност?
  • 2
    today avatar :-|
    today
    • + 3

    А защо продължават да провеждат търгове с пликове? Те вместо да настояват за пълна прозрачност правят точно обратното!

    Нередност?
Нов коментар