Алберто Родригес: Образованието трябва да дава гъвкави умения

Мениджърът на Световната банка в сектор "Образование" за Европа и Централна Азия пред "Капитал"

"Доброто училище може да компенсира ефектите от бедността"
"Доброто училище може да компенсира ефектите от бедността"    ©  Надежда Чипева
"Доброто училище може да компенсира ефектите от бедността"
"Доброто училище може да компенсира ефектите от бедността"    ©  Надежда Чипева

Профил

Алберто Родригес е водещ специалист на Световната банка и мениджър на сектор "Образование" за районите Европа и Централна Азия. Работил е по проблеми на реформите в образователната система със специален фокус върху ефекта им върху националната конкурентоспособност. Интересите и опитът му са в администрация и управление на образованието, особено във финансирането на образователни системи, децентрализация, стратегическо развитие на училища, иновации и конкурентоспособност. Преди да се присъедини към Световната банка, д-р Родригес е бил седем години учител, работил е в училищна администрация, в частна банка в Богота и е бил изследовател във Фондация за изследване на образованието към Министерството на образованието в Колумбия с ранг на заместник-министър. Алберто Родригес има докторска степен по образователни политики и управление от Университета в Мичиган.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се