Държавата избра трасе за магистрала "Хемус", но няма финансиране
Кабинетът планира начало на строителството през 2016 г., цената ще бъде поне 1.5 млрд. лв.


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Държавата е избрала трасето на липсващите 250 км от магистрала "Хемус", която трябва да свърже София и Варна през Северна България. Строителството на участъка ще струва поне 1.5 млрд. лв. без ДДС, обяви в четвъртък министърът на регионалното развитие Десислава Терзиева. Пари обаче има единствено за проектантски дейности, а досега не се е появил частен инвеститор с интерес към проекта, защото очакваният трафик не е много висок. Въпреки многото въпросителни около финансирането правителството смята магистралата за свой приоритет и очаква строителството й да започне през 2016 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
48 коментара
Поредното харчене на парета за проекти, които няма как да се реализират.....
До коментар [#1] от "boby1945":
Бобка, в омразната ти западна европа има развита перфектна магистрална мрежа, пътува се лесно и бързо, докато в Русия има кални пътеки за верижни машини. Без инфраструктура няма прогрес.
Стига с тези магистрали! Тази дума започвам да я ненавиждам!
Ясно е че е важна, но има и други по-важни неща от нея!
В Западна Европа ги има, защото имат пари!
Ние сме бедни и нямаме пари за магистрали! Това е!
Когато АПИ предостави подобна на тази информация: http://www.astra.admin.ch/index.html?lang=en, тогава ще можем да коментираме необходимостта на магистралите, до тогава за мен са поредните безсмислени проекти, продължаващи мечтите на бай Тошо.
До коментар [#3] от "naffoo":
Викаш парите да ги даваме на пенсионерите защото те са бъдещето на нацията?
Тая министърка не беше ли се подвизавала в посолството в Австралия или ми се преплита информацията..Все ни управляват хора, които всъщност нямат един ден ефективен трудов стаж извън сладки позиции и гостоприемно госуване на държавни трапези?!
[quote#3:"naffoo"]Ние сме бедни и нямаме пари за магистрали! Това е! [/quote]
Нова опорна точка. Ние сме бедни и имаме само пари за АЕЦ-а и Южния поток. Еми що не спретнем и една ядрена програма, щото сме бедни и ни е страх от комшиите.
Пари обаче има единствено за проектантски дейности, а досега не се е появил частен инвеститор
Демек преведено на народно му...Праиме ви на балами ,и си правим вятър на устата.....Парите ги раздадохме на циганите и пенсионерите....Теглиха заеми,заеми....сега изведнъж нямало финансиране....
До коментар [#3] от "naffoo":
Бай Тошо имаше поне инстинкт за самосъхранение и спря да строи магистрали,защото имаше пари само колкото да се изхрани народът,което е най-важно. Докато днешните пишман политици са слепи и глухи за дереджето на народа,и продължават да се опитват да наливат пари в...асфалт! Което ще им изяде главите!
Северна България още много дълго време ще изостава в развитието си спрямо Южна, ама за това не е виновно географското положение, ами демографската криза, не останаха хора по градовете и селата, за какъв трафик може да става дума тогава?! И ако има реална нужда от магистрала - нека се строи, ама само с евтин популизъм нищо не става. Ама то от комунисти в управлението какво друго можеш да очакваш...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход