С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 23 мар 2014, 16:34, 3138 прочитания

Ремонтите на трите магистрални виадукта приключват до края на годината

До края на май ще е готово дясното платно на съоръжението при село Церово на "Тракия"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
До края на годината трябва да приключат ремонтите на трите виадукта на магистралите "Тракия" и "Хемус". Това съобщиха министърът на регионалното развитие Десислава Терзиева и председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" Стефан Чайков.

Двамата направиха проверка на строителните работи на виадукта при 67-ия километър от "Тракия" до село Церово. Освен там ремонти текат и при съоръжението "Бебреш" на "Хемус" и "Вършилата" на "Тракия".


Текущо


При проверката на Десислава Терзиева и пътната агенция стана ясно, че до края на май трябва да приключи ремонтът на дясното платно на виадукта при 67-ия километър в посока София – Пловдив. Там в момента е изцяло отстранена връхната конструкция и се работи по укрепване на носещите стълбове на съоръжението. Приключва поставянето на надлъжните греди.

Планът е веднага след завършването на работата по дясното платно да започне работата по другото – в посока от Пловдив към София, а до края на годината виадуктът да е готов.



Дотогава остава в сила временна организация на движението, при която тежкотоварните автомобили над 12 тона се пренасочват по обходен маршрут, а в обхвата на виадукта движението се пренасочва двупосочно в едното платно. До 90-ия километър е въведено и ограничение на скоростта на движение на 120 км/ч.

Трите ремонта

Ремонтите на трите магистрални виадукта се извършват със средства от републиканския бюджет. Подготовката за тях започна още през 2012 г., след като беше обявено, че съоръженията са в лошо състояние и са опасни за експлоатация.

Парите – общо 32 млн. лв. с ДДС, бяха осигурени с правителствено постановление на ГЕРБ в началото на миналата година, като беше реализирана икономия от първоначално предвидените 43 млн. лв. След известно забавяне строителните работи започнаха през летните месеци – около година след заявената нужда за спешен ремонт.

Ремонтът на виадукта при 67-ия километър на "Тракия" се изпълнява от австрийската компания Porr Bau, а инвестицията е за близо 8.7 млн. лв. с ДДС. Строителният надзор се осъществява от обединение "Виадукти 2012" и е на стойност 321 хил. лв. с ДДС. Изпълнителите на останалите два ремонта са "ГБС – Инфраструктурно строителство" и обединение "Геостро–Мостремонт 97–Пътстрой 92".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: виадукт Тракия

Прочетете и това

Къса ли се ластикът на отношенията между ГЕРБ и ВМРО Къса ли се ластикът на отношенията между ГЕРБ и ВМРО

Прокуратурата задържа и областния лидер на ВМРО в Пловдив Стефан Послийски

28 фев 2020, 1059 прочитания

Служител на държавното "Информационно обслужване" поема тотото 1 Служител на държавното "Информационно обслужване" поема тотото

Двама бивши футболисти и двама данъчни експерти ще са в управителния съвет на дружеството, което получи монопол върху лотариите

28 фев 2020, 2203 прочитания

24 часа 7 дни

28 фев 2020, 17675 прочитания

28 фев 2020, 6010 прочитания

28 фев 2020, 3117 прочитания

28 фев 2020, 2979 прочитания

28 фев 2020, 2437 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
Енергийната борса най-вероятно ще е държавна

Операторът на преносната мрежа ще управлява пазара чрез ново дружество

Още от Капитал
Супермаркет у дома

Иван Александров, изпълнителен директор и основател на eBag.bg, пред "Капитал"

Барселонска треска

Какво стана ясно за разследването на испанските власти, което се занимава и с Бойко Борисов, и докъде може да стигне то

Китайските уроци от коронавируса

Заразените намаляват заради твърдата намеса на държавата

Къде изчезна вносът

Данните от статистиката за 2019 г. се оказаха непълни, но вместо НСИ да реагира навреме, остави поле за политически спекулации

Книга: Лив Стрьомквист - "Плодът на познанието"

Вместо да ремонтира стари йерархии, комиксът отваря място за варианти, в които да няма унижени и изключени

20 въпроса: Капка Тодорова

От журналистите, които успяват да си изковат име независимо от или въпреки медията, в която работят

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10