Състезанието за третата линия на метрото започва
Само големи строителни компании с опит ще могат да участват в поръчката за над 400 млн. лв.


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Общинското дружество "Метрополитен" започва изпълнението на третия и последен засега лъч на метрото. Компанията обяви една от най-големите поръчки в тунелното строителство - за избор на изпълнители на първия централен етап от подземната железница - между бул. "Владимир Вазов" и ул. "Житница" в кв. "Красно село". Целият лъч се очаква да бъде завършен до 2018 г., а преди близо година беше утвърден идейният проект.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
49 коментара
Добра новина.
Метрото е голямо удобство а в софийския вариант си е и много приятно за ползване. Рядкост по света е това. Но финансирането по оперативни програми на третия лъч яде от парите за други проекти. Това наистина е с голям приоритет, но не е ли възможно и общината да поеме своята работа и да си финансира сама вътреградската инфраструктура? Вместо изграждане на безумни кръстовища като това на Лъвов и на България да бяха ги дали за метро. Един заем от 500млн. едва ли е чак толкова непосилен за София. Вместо да строим детелини за 50млн. на година както е сега и да стимулираме автомобилите ние да правим метро с тези пари. Или да плащаме заема за метрото.
Супер, най-сетне ще им се реши транспортния проблем на жителите на Красно Село и околностите.
до тук - добре върви.
[quote#1:"dedoliben"]Метрото си е супер удобство а и няма цигани в него.
Защо ли?[/quote]
трябва да се плаща?
Не знам, не знам.
Младост и Дружба (докога тоя квартал ще се нарича така?) на една линия, ще стават мега задръствания.
Третата линия добре, ама по бул. България трябва и четвърта!
на добър час
Проект отличник. Само така!
Жалко че залагат на руските влакчета, по третия уж ще има и други...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.