Столичната община прави втори опит да подобри трафика в столицата
Само големи компании с опит ще могат да участват в търга за близо 10 млн. лв.


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Столичната община прави втори опит да подобри управлението на трафика в столицата чрез изграждане на интелигентна система, става ясно от обявената процедура в Агенцията по обществени поръчки. До тук се стигна, след като първият търг беше отменен от Комисията за защита на конкуренцията заради заложените технически спецификации в търга, които съвпадаха с тези от брошурата на производителя Traficon. Според решението на регулаторния орган общината буквално е преписала техническите параметри на части от поръчката от каталог на производителя. Така местната управа е ограничила възможността за равен достъп на участниците и е насочила характеристиките към определен продукт. Поръчката беше атакува от три жалби на "Фирст", Янка Крумова и "Електроник трафик".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
И победителят е този, който е правил при сейл-а на тази поръчка. Очаквам това да е Лирекс, или някое тяхно свързано лице.
Модернизирайте си светофарите колкото искате. Велоалеи трябват. Цяло приключение е човек да помисли за другите (а и за собственото си здраве) и да отиде на работа с колело, вместо да товари трафика.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak- prn2/t1.0-9/10294480_10204128205431870_71607319757 32965201_n.jpg
Гражданска инициатива „За обществен и релсов транспорт”
/10/vmesto-estakada-na-seminariiata.1040714
Може и това да се направи.
Цитат от статията
"6. Предлагаме да се изследва възможността и да се възстанови Околовръстната железница на София от гара Подуяне до кв. Хладилника (Зоопарка) за пътнически и товарни превози (с мотрисите „Сименс” например) като тя да бъде изградена по всички най-модерни стандарти за безопасност и шумоизолация. Предлагаме вкопаването й от Цариградско шосе до гара Пионер, изграждането на достатъчен брой тунели, които да помагат на гражданите да преминават от двете й страни в местността „Погребите”. Това трасе е в същност истинската алтернатива на целия трафик от гара Подуяне до Хладилника, тъй като създава евтина алтернатива на придвижването с автомобили в целия посочен район. (стандартно километър нов железен път заедно с цялата инфраструктура, контактна мрежа и т.н. струва 2 млн. долара ~3 млн. лв. , както знаете метрото в столицата струва по 32 млн. лв. на километър"
Повече информация тук:
http://obshtestven.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/01
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.