Новият брой:
Какво се случва в държавата

Столичната община прави втори опит да подобри трафика в столицата

Само големи компании с опит ще могат да участват в търга за близо 10 млн. лв.

Основната цел е да се даде приоритет на градския транспорт и да контролира потока на трафика в столицата
Основната цел е да се даде приоритет на градския транспорт и да контролира потока на трафика в столицата
Основната цел е да се даде приоритет на градския транспорт и да контролира потока на трафика в столицата    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Основната цел е да се даде приоритет на градския транспорт и да контролира потока на трафика в столицата    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

122.5 млн. лв. е общата стойност на проекта за модернизация на транспорта в столицата.

Столичната община прави втори опит да подобри управлението на трафика в столицата чрез изграждане на интелигентна система, става ясно от обявената процедура в Агенцията по обществени поръчки. До тук се стигна, след като първият търг беше отменен от Комисията за защита на конкуренцията заради заложените технически спецификации в търга, които съвпадаха с тези от брошурата на производителя Traficon. Според решението на регулаторния орган общината буквално е преписала техническите параметри на части от поръчката от каталог на производителя. Така местната управа е ограничила възможността за равен достъп на участниците и е насочила характеристиките към определен продукт. Поръчката беше атакува от три жалби на "Фирст", Янка Крумова и "Електроник трафик".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ivaylo_bg_sf avatar :-|
    Ивайло
    • - 1
    • + 3

    И победителят е този, който е правил при сейл-а на тази поръчка. Очаквам това да е Лирекс, или някое тяхно свързано лице.

    Нередност?
  • 2
    venomafw avatar :-P
    venomafw
    • + 13

    Модернизирайте си светофарите колкото искате. Велоалеи трябват. Цяло приключение е човек да помисли за другите (а и за собственото си здраве) и да отиде на работа с колело, вместо да товари трафика.

    Нередност?
  • 3
    bi_u avatar :-|
  • 4
    adl26317382 avatar :-|
    adl26317382
    • - 1
    • + 2

    Гражданска инициатива „За обществен и релсов транспорт”

    Може и това да се направи.

    Цитат от статията

    "6. Предлагаме да се изследва възможността и да се възстанови Околовръстната железница на София от гара Подуяне до кв. Хладилника (Зоопарка) за пътнически и товарни превози (с мотрисите „Сименс” например) като тя да бъде изградена по всички най-модерни стандарти за безопасност и шумоизолация. Предлагаме вкопаването й от Цариградско шосе до гара Пионер, изграждането на достатъчен брой тунели, които да помагат на гражданите да преминават от двете й страни в местността „Погребите”. Това трасе е в същност истинската алтернатива на целия трафик от гара Подуяне до Хладилника, тъй като създава евтина алтернатива на придвижването с автомобили в целия посочен район. (стандартно километър нов железен път заедно с цялата инфраструктура, контактна мрежа и т.н. струва 2 млн. долара ~3 млн. лв. , както знаете метрото в столицата струва по 32 млн. лв. на километър"


    Повече информация тук:
    http://obshtestven.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/01/10/vmesto-estakada-na-seminariiata.1040714

    Нередност?
Нов коментар