Трамвай ще свързва столичните квартали "Дружба " и "Младост"
Общината обяви процедура за избор на проектанти


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
София планира нов трамваен път да свързва столичните квартали "Дружба" и "Младост". Общината обяви процедура за избор на изпълнители, които да изготвят технически проекти за трасето по бул. "Копенхаген" - от ул. "Обиколна" в "Дружба 2" до метростанцията в "Младост 1". Като част от обществената поръчка са включени три реконструкциии на съществуващи трасета – по бул. "Цар Борис III" - от Княжево до сп. "Руски паметник", по бул. "Александър Стамболийски" - от "Западен парк" до спирка "Константин Величков", и по бул. "Ботевградско шосе" - от пл. "Подуене" до автогара "Изток".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
12 коментара
И на други места има нужда от още транспорт в столицата. Някои квартали не са свързани с метрото.
Хубаво щеше да бъде белким-чунким една карта на маршрута да бяхме видяли. Иначе всинца ще гадаем, гали-ба, що трябва надземна железария, щом ще има метро?!
А кой ид.от реши да махне трамвайните релси в отсечката между Руското посолство и бул. Г.М. Димитров? Ухото в Дървеница пустее неизполдвано... потенциалът е пропуснат.
До коментар [#3] от "shilliew":
Метрото върви там където минаваше трамвая.
До коментар [#4] от "Краси":
И какъв беше проблемът метрото да минава под земята в тази отсечка?
До коментар [#5] от "shilliew":
Ми първо е доста по-скъпо и второ е безмислено да се дублира метрото с с трамвай, който да върви надземно по същото трасе.
До коментар [#6] от "zoroaster":
Не съм съгласен с Вас, че се дублира. То само припокрива две спирки, а и онова ухо е близо до НСА и Зимния дворец. И без това може да поеме част от пътникопотока от претъпканите 280 и 94. За мен метрото е с цел да се стига до по-големи места, докато трамваят обслужва повече спирки. На мен ми беше удобно по това време.
Ако трамваят от Дружба-2 за Младост ще е с подобно разписание като целия транспорт в Дружба-2, по-добре без него. Няма нужда от подобни гаври !
Съдейки по ЕГН то на трамвай номер 23 си правя изводите, че и в Младост ще си имат ретро рамвай, който ще е през 25-30 мин :)
А Овча Купел както винаги е отебана от общината!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.