Авиационният сектор ще ползва електронни услуги

Заплащането за тях все още няма да може да става on-line

Досега за електронно управление са изхарчени около 300 млн. евро, без да има видим ефект
Досега за електронно управление са изхарчени около 300 млн. евро, без да има видим ефект    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
Досега за електронно управление са изхарчени около 300 млн. евро, без да има видим ефект
Досега за електронно управление са изхарчени около 300 млн. евро, без да има видим ефект    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА

Клиентите на Гражданската въздухоплавателна администрация (ГВА) вече ще могат да ползват 35 електронни услуги. Нововъведението ще засегне около 6000 представители на авиационния сектор. Електронните услуги ще спестят време на физическите лица, които минимум два пъти годишно трябва да посещават столицата и ГВА за подаване на различен вид документи като заявления за лицензи, свидетелства, удостоверения и одобрения. Това заяви зам.-министърът Георги Тодоров по време на представянето на проекта.

Той е на стойност 1 млн. лв., изпълнява се по оперативна програма "Административен капацитет" и е част от стратегията за електронно управление, която буксува от години. Изпълнител на софтуерната част на проекта е "Аббати", която ще се занимава и с гаранционното обслужване на системата.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се