Новият брой: Накъде след вота
Close

Започна последният етап от модернизацията на градския транспорт във Варна

Общата стойност на проекта финансиран с евросредства е 114 млн.лв.

Трасето на бързата автобусна лента трябва да бъде с дължина от 15 км - от западния градски квартал Владиславово до т.нар. спирка "Почивка" в северната му част
Трасето на бързата автобусна лента трябва да бъде с дължина от 15 км - от западния градски квартал Владиславово до т.нар. спирка "Почивка" в северната му част
Трасето на бързата автобусна лента трябва да бъде с дължина от 15 км - от западния градски квартал Владиславово до т.нар. спирка "Почивка" в северната му част    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Трасето на бързата автобусна лента трябва да бъде с дължина от 15 км - от западния градски квартал Владиславово до т.нар. спирка "Почивка" в северната му част    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ

Година преди изтичането на крайния срок за изпълнение на проекта за модернизация на градския транспорт във Варна, едва сега общината започна процедура за избор на компании за най-трудно изпълнимите части от инфраструктурата - за изграждането на т.нар бърза транспортна лента - BRT коридор (от англ. Bus Rapid Transit), ремонта на три крайни спирки (обръщачи), рехабилитацията на други 150 спирки и подобрение на велотрасетата. Проектът е съставен от десет компонента, като обявената поръчка обхваща последните части от него.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chichi01 avatar :-|
    Чичи (Ice Man's fan)
    • + 1

    По-добре късно, от колкото никога.
    Още едно доказателство, за нищоправенето на предишния кмет Йорданов. Наистина непонятно поведение според мен.
    Както народът е казал: Каквото сам си направиш и Господ не може да ти направи.

    Нередност?
  • 2
    wc1 avatar :-|
    WC1
    • + 1

    не мога да разбера как ще се осигури този бърз коридор, когато няма една широка улица, която да пресича града от единия до другия край. Единствено Владислав е достатъчно широк на места и то в едното платно. А другата посока как ще се разшири? Булевардите са блокирани от дребни частни интереси или общинско безхаберие. Може ли някой да каже защо бул. Цар Освободител не се разшири до пътния възел на летището по 2 и 3 ленти платно? Няма пари? Защо бул. Сливница се затапва в посока центъра? Няма пари за 100 метра разширение? Кога бул. Левски ще достигне ул. Девня? Кой проектира и направи кръстовището до затвора толкова тясно по направление на околовръстния път? Десетки тапи тормозят жителите на Варна. Няма ли специалисти в България да консултират развитието на трасетата на града и ремонтите да се съобразят с препоръките им?
    Има ли пилот в самолета???

    Нередност?
Нов коментар