Министерство и община в спор за бъдещето на държавното "Пристанище Бургас"
Общината настоява да се прекрати с каргото до гарата за пътници. Транспортният министър обаче няма да вземе подобно решение


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
"Няма аз да съм човекът, който ще вземе решението за закриването на карго зоната на държавното "Пристанище Бургас". Това заяви транспортният министър Данаил Папазов пред "Капитал Daily" малко след представянето на отчета за свършеното в сектора под негово ръководство.
Драмата около пристанището обаче става все по-голяма. От едната страна е общината, която не иска вече да се обработват товарите там, където акостират пътническите лайнери, возещи богати туристи, а от другата страна е дружеството, което ще трябва да освободи 230 служители и да загуби основните си приходи.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
9 коментара
Явно концесията е създадена да обслужва интересите на Домусчиеви, а не на Бургас.
Домуса се облизва мазно-мазно, и продължава да се мисли за сериозен и ЧЕСТЕН бизнесме с претенции! Е няма такива дяволи като нашите олигарси...Докъто няма обесени за корупция ще е така.
Преди години колхозниците агенти бкп откраднаха рибарското пристанище от собствениците му и след тях както винаги остана мръсотия, ръжда и кирпичени бараки с гладни и болни обитатели. Поредната еко-био катастрофа на територията на България.
p.s. а електората да пляска в захлас на лудогорец
Честно казано на това товарно пристанище не му е мястото там. А и след концесията, товарната дейност при държавния оператор не е кой знае какво. Единственият проблем са многото работни места там. Трябва да се мисли по въпроса за изграждане на нови терминали на концесия и прехвърляне на хора там. Макар че чиновници едва ли някой ще иска.
Докато ТИМ управлява МТ ще е така!!!
Домусчиеви взеха концесията през 2011 г., но странно защо в статията липсва фразата "по време на управлението на Бойко Борисов и ГЕРБ". Какъв пропуск само.....
Релно пристанището е държавно. Концесията е на Навибулгар, доколкото ми е известно. Самото пристанище се управлява по един чудесен начин от страна на Домусчиев. Освен това са спонсори и на Лудогорец. Всичко си му е ок, незнайно защо обаче комунистите са му хвърлили мерник. Явно Домусчиев, както всички по-богати българи не искат изобщо да се занимават с тези инфантини политици!!!
В България прехвърлянето на отговорност отдавна не е безотговорно. Бургас е един от най-хубавите курорти в България. Толкова ли е сложно да седнат и да се разберат за това как да се случат нещата. Домусчиев е рабран човек, които знае как се прави бизнес. Със сигурност могат да се разберат нещо. therainmaker знам, че е модерно да се пишат глупости, ама няма да е зле да се четат статиите преди да драскаш...
До коментар [#5] от "therainmaker":
Само дето не го управляват те. Даже Папазов им е смъртен враг. Иначе да, не е добре положението.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.