Споразумението на БДЖ с кредиторите се отлага

Идеята дългът да бъде намален с 30% не се посреща много добре

Все още няма решение за разпродажба на заложените вагони и мотриси.
Все още няма решение за разпродажба на заложените вагони и мотриси.
Все още няма решение за разпродажба на заложените вагони и мотриси.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Все още няма решение за разпродажба на заложените вагони и мотриси.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Поредният кръг преговори между БДЖ и кредиторите по втория му облигационен заем завърши без резултат, научи "Капитал Daily". На срещата, проведена във вторник в Министерския съвет в присъствието и на вицепремиера Даниела Бобева, не е постигнато решение да се преструктурират задълженията на държавния холдинг. "Отсъстваха някои от кредиторите. Следващата среща е насрочена за идния понеделник. Дотогава облигационерите трябва да отговорят на последните предложения от страна на българското дружество", съобщи министърът на транспорта Данаил Папазов. Според източници на вестника позициите на двете страни все още не са много близки.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dr_t avatar :-|
    dr_t
    • - 2
    • + 3

    Мда... На кредиторите ли им писна вече или нашите преговарящи са винаги зле подготвени?!?

    Нередност?
  • 2
    izabell avatar :-|
    izabell
    • - 1

    Нещата с БДЖ се проточиха,а държавата не обещава желаните 30%,едва ли ще стане и при служебното правителство.

    Нередност?
  • 3
    bvsc avatar :-|
    Да, ама не
    • - 1
    • + 3

    Да докараш национален превозвач с толкова дълга история до хронични загуби и такова състояние на материалните активи според мен е национално предателство. Въобще още колко тъпи политици ще се изредят на БДЖ, симулирайки дейност. Или има значително подобряване на услугата, съкращаване на хора, оптимизация на разходите, или БДЖ ще стане като някой влак в Индия, хората ще пътуват по покривите и в багажното

    Нередност?
  • 4
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • + 2

    Аз пък не мога да си обясня кой е толкова тъп да купи облигации на хронично и постоянно губещо предприятие. Имаше статистики, че по време на стачките в БДЖ преди време всеки ден загубата е намалявала с по няколко хиляди лева.

    Нередност?
  • 5
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • + 2

    До коментар [#2] от "xalikarans":

    А защо държавата да ги обещава? Ако друго частно дружество си залага активите държавата ли му плаща дълговете? Аз не искам с моите данъци да се плащат дългове на юридически лица, макар и държавни! Да им разпродават вагоните, да отписват дългове или там каквото си искат да правят! Ако беше Недев в ръководството - бих приел такива ангажименти на държавата като инвестиция в бъдещето. За съжаление, той беше един от най-добрите кадри в държавно предприятие, но беше принуден от обстоятелствата да напусне.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал