Браншови организации ще могат да рекламират вина с европари

Правен казус в момента не позволява подобни проекти, но предстоят корекции

Досега български винопроизводители са участвали в проекти за реклама в девет държави. Част от тях са изготвени съвместно с други държави - членки от ЕС
Досега български винопроизводители са участвали в проекти за реклама в девет държави. Част от тях са изготвени съвместно с други държави - членки от ЕС
Досега български винопроизводители са участвали в проекти за реклама в девет държави. Част от тях са изготвени съвместно с други държави - членки от ЕС    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Досега български винопроизводители са участвали в проекти за реклама в девет държави. Част от тях са изготвени съвместно с други държави - членки от ЕС    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
7.5 млн. евро са предвидени за промотиране на вина извън ЕС до 2018 г.

Организациите на производителите на вино да могат да кандидатстват по предвидената схема за промотиране на вина в държави извън Европейския съюз (ЕС), която е част от стартиралата нова европрограма за винарство. В момента такива организации могат само на теория да получат част от предвиденото финансиране от 7.5 млн. евро, защото заради юридически неуредици не могат да се възползват от него. Според доклад на агроведомството, публикуван за обществено обсъждане, проблемът може да се реши чрез промени в наредба.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар