Лиляна Павлова: Ще завършим магистралите в срок
Приоритети са новата европейска програма, размразяването на европарите, завършването на рисковите пътни проекти и програмата за саниране
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
С амбицията да завърши в срок строителството на всички забавени пътни проекти и да докара до успешен край програмата за енергийно саниране на жилищата се връща в регионалното министерство Лиляна Павлова. Тя пое ведомството от служебния министър и вицепремиер Екатерина Захариева. Павлова бе на същия пост и в първия кабинет на Бойко Борисов, в който наследи министерското кресло от президента Росен Плевнелиев.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
33 коментара
Знаем как ги завършвате. Като Люлин: Давате им още пари колкото е магистралата , за да ви ги преведат, опрощавате им всичко, каквото може и "завършвате" магистралата. След това почват ремонтитте за сметка на данъкоплатеца. Същата е и "магистралата" Любимец-Свиленград.
Електронната винетка се въведе в Австрия, стигна до Унгария, стигна и до Румъния. У нас докога с тези лепенки, от които 1/3 или са фалшиви, или са напечатани в извънреден тираж.
"...Като друг приоритет Павлова посочи и работата по реформата във водния сектор, която също изостава..."!
Ами как няма да изостава, реформата и работата по обекти във водния сектор...! При мандата на ГЕРБ, всички изпълнители по проекти за водни цикли са фирми близки до ДПС и БСП! Празно няма! Всички са със спряно финансиране от ЕС - познайте защо...! Сега Лиляна Павлова ще се прави на ударена и ще обяснява как някой друг бил виновен!
Въпросът е дали Лиляна Павлова приема проектите дадени за одобрение от служебният кабинет към ЕК относно новият програмен период или ще има ревизия?
Герб никога няма да направят това, което Айзенхауер е направил за американските магистрали...
И откъде е взел примера...?
Малко поуки от историята, а не биене на барабанчета...
Четете и се учете мили държавни скаридки!
Тази пак се готви да реже лентички. Тя само това може да прави. Ама няма обекти пред завършване. А защо закриват министерството на инвестиционното проектиране? Защото на тях интелект не им трябва. Достатъчно грамотни са да срежат лентичка. Жалко че няма обекти.
Аз не виждам, каква друга може да бъде задачата на един строителен министър, освен да строи, съгласно плановете, проектите и разбира се финансите, Понеже в случая финансите зависят в голяма степен от европрограмите и нашите собствени са доста ограничени, то и отпушването на средствата по тези програми е наистина важна част от нейната и не само нейната дейност.
Според мен това казва тя и не виждам нито нещо лошо, нито нещо особено за адмирация - просто да си гледа работата.
А нашата роля е, да оценяваме дали си ч гледа или не като хората, като пътем нищо не пречи да си зададем въпроса, защо като на власт са БСП/ДПС, нещо се "случва" и нещата не вървят ни вътрешно, ни външно.
Но твоа е съвсем друга тема:).
Нека госпожата обясни следното: Защо толкова години изключва всякакви дейности по пътя Русе/Бяла, който е единствената причина АМ хемус да е в ТЕН-Т и до говорят за нейното финансиране и строителство. Защо за пореден път се обрича най-натоварения небагистрален път в БГ на ежедневни катастрофи за сметка на поредната магистрала "до морето"
Публикувано през m.capital.bg
До коментар [#9] от "acarid":
Ами тя не е само госпожата за питане.... по отсечката Дунав мост - Бяла не се прави нищо от има едно 40 години, от когато направиха тук таме трето платно...
Трябваше да падне рейса в реката за да оправят "колелото" на изхода от Бяла към Русе...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.