България залага на културен туризъм на големите борси в чужбина
За пръв път националните щандове ще се изработват от организаторите на изложенията


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Културно-историческият туризъм ще бъде основен акцент в представянето на България на големите туристически изложения в Берлин и Москва, които предстоят в следващите седмици. На тях България ще се рекламира с национални щандове, като за пръв път те ще бъдат изработвани от самите организатори на борсата, а не от наета за целта фирма. Това става ясно от информация на министерството на туризма, предоставена на "Капитал Daily".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Много ми е интересно какво се има предвид под "културен туризъм". Ако е като "екотуризма" едва ли ще предизвика дълбок и траен интерес. С трици маймуни не се ловят.
"Прогнозно то би трябвало да струва около 330 хил. евро. Сумата е сходна с предходни години."
Само че този път парите ще отидат извън страната, а не в български фирми.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.