България залага на културен туризъм на големите борси в чужбина

За пръв път националните щандове ще се изработват от организаторите на изложенията

Това е одобрената визия на българския щанд за предстоящите  туристически изложения. Снимката е от борсата Fitur, която се проведе между 28 януари и 1 февруари в Мадрид.
Това е одобрената визия на българския щанд за предстоящите туристически изложения. Снимката е от борсата Fitur, която се проведе между 28 януари и 1 февруари в Мадрид.    ©  Министерство на туризма
Това е одобрената визия на българския щанд за предстоящите  туристически изложения. Снимката е от борсата Fitur, която се проведе между 28 януари и 1 февруари в Мадрид.
Това е одобрената визия на българския щанд за предстоящите туристически изложения. Снимката е от борсата Fitur, която се проведе между 28 януари и 1 февруари в Мадрид.    ©  Министерство на туризма
 Над 600 хил. евро ще струва участието на страната на големите изложения.

Културно-историческият туризъм ще бъде основен акцент в представянето на България на големите туристически изложения в Берлин и Москва, които предстоят в следващите седмици. На тях България ще се рекламира с национални щандове, като за пръв път те ще бъдат изработвани от самите организатори на борсата, а не от наета за целта фирма. Това става ясно от информация на министерството на туризма, предоставена на "Капитал Daily". 


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се