България залага на културен туризъм на големите борси в чужбина
За пръв път националните щандове ще се изработват от организаторите на изложенията


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Културно-историческият туризъм ще бъде основен акцент в представянето на България на големите туристически изложения в Берлин и Москва, които предстоят в следващите седмици. На тях България ще се рекламира с национални щандове, като за пръв път те ще бъдат изработвани от самите организатори на борсата, а не от наета за целта фирма. Това става ясно от информация на министерството на туризма, предоставена на "Капитал Daily".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Много ми е интересно какво се има предвид под "културен туризъм". Ако е като "екотуризма" едва ли ще предизвика дълбок и траен интерес. С трици маймуни не се ловят.
"Прогнозно то би трябвало да струва около 330 хил. евро. Сумата е сходна с предходни години."
Само че този път парите ще отидат извън страната, а не в български фирми.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.