Обединението "ДИСпорт" ще вземе рекламата на тотото за 10.8 млн. лв.

Само две фирми останаха на финалната права в конкурса, който се бави от миналата есен

Ясни са фирмите, които държат печелившия фиш за рекламата на тотото<br>
Ясни са фирмите, които държат печелившия фиш за рекламата на тотото<br>
Ясни са фирмите, които държат печелившия фиш за рекламата на тотото<br>    ©  Юлия Лазарова
Ясни са фирмите, които държат печелившия фиш за рекламата на тотото<br>    ©  Юлия Лазарова

Обединението "ДИСпорт" е най-вероятният победител в конкурса за пълно рекламно обслужване на Българския спортен тотализатор (БСТ). Освен че получи най-високи оценки по техническите показатели, то даде и най-ниска цена. Всъщност "ДИСпорт" даде по-ниската цена, защото до отварянето на ценовите оферти бяха допуснати два от общо четири участника. Другият е "Гравити О" ЕООД.

Останалите два участника - обединенията "Тото адвъртайзинг" и "Спорт консултинг", не бяха допуснати до последната фаза на конкурса. Първите заради това, че не отговарят на техническите критерии, а вторите - още преди разглеждането на техническото задание.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове