София избра "Трейс груп" за ремонт на "Цариградско шосе" за около 10 млн.лв
Движението по булеварда може да бъде частично блокирано още от следващия месец


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Обединение на "Трейс Груп Холд" и на свързаната с нея "Инжпроект" ООД е класирана на първо място в търга за ремонт на две нови отсечки от "Цариградско шосе". Информацията беше потвърдена от Столична община и представители на фирмата победител. Договорът с Обединение "Цариградско" все още не е подписан, защото в момента тече 14-дневния срок, в който участниците могат да обжалват.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
25 коментара
Мрънкането да започне сега! До преди 1-2 г. основните оплаквания бяха "задръстванията" и "дупките". Завършиха се някои възлови булеварди и кръстовища, оплакванията се преместиха: "ами малките улици?". Ремонтираха се и някои от тях - и в Центъра, и в спалните "Младост" и "Люлин". Млъкнаха и за тях. Сега започват големите възли: Цариградско, кръстовище "Гешов" и пр. И оплакванията започват: ... ама пътуването... ще бъде "тежко изпитание".
Браво "Капитал" - вместо вие да подкрепяте обновяването на "капитала на столицата" пътната и инфраструктура - давате тон на оплаквачите и м мрънкачите.
Дайте думата и на г-жа М. Манолова - тя ще ни обясни най-добре вредността на всичко това.
Е, аз ще се размрънкам. Автобусната лента на току що ремонтирания участък на Цариградско шосе м/у Окръжна болница и х-л Плиска вече не на вълни. Иначе останалите ленти са ОК, но явно настилката е икономически адекватен асфалтов слой от 5 см. А през соца имаше едни пътни строители-разсипници, които си позволяваха да правят 15 см. асфалтови настилки.
Това е добре! Трябва да се строи и ремонтира, но качествено. Специално чакам с нетърпение да се почне изграждането на естакадата на Гешов и България, че е страшно.
А ремонта от 2007 ще го ремонтират със 125 000 лв. глоба? http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=484567
Котарака цап-царапа. Цап-царап, Котарак, цап-царап.
# 1024Е,
аз ще се размрънкам. Автобусната лента на току що ремонтирания участък на Цариградско шосе м/у Окръжна болница и х-л Плиска вече не на вълни. Иначе останалите ленти са ОК, но явно настилката е икономически адекватен асфалтов слой от 5 см. А през соца имаше едни пътни строители-разсипници, които си позволяваха да правят 15 см. асфалтови настилки.
Мрънкай, хубаво е и трябва даже, ама да е вярно. А твоето не е. Живея тъдява и виждам и знам: няма направен абсолютно никакъв ремонт м/у ОБ и х-л Плиска - нито изобщо, нито на автобусната лента.
Чети внимателно статията: планиран е ремонт от ялея Яворов до моста на 4 км. - т.е. въпросният участък ще се ремонтира това лято.
До коментар [#6] от "Starec":
Така де, той пише, че отсечката, която направиха миналата есен /между Плиска и Окръжна болница/, вероятно има предвид моста на 4-ти КМ и участъка след/преди него, в зависимост от посоката. Иначе Точно този участък от 4-ти км до Алея Яворов е трагичен. Добре ще е да бъде ремонтиран. Мистерия е обаче защо ще правят отсечката от разклона за Аерогарата до Околовръстен път. Покрай станцията на Цариградско направиха и настилката чак до кръстовището с Димитър Пешев. В последната отсечка включвам и ремонта на моста, минаващ над автоборсата и бул. Копенхаген. Според мен пак се дават едни пари, за неща, които вече са правени веднъж и то скоро.
Баце дойде на власт и фирмата му Трейс отново се появи на сцената. И жалби няма да има срещу избор, ще видите - смее ли някой да гъкне?
"Обединение на "Трейс Груп Холд" и на свързаната с нея "Инжпроект"... "
Че някой да е очаквал да не е фирма на ГЕРБ?
И разбира се пак ще има крадене и некачествено изпълнение. Нищо ново под слънцето....
София избра "Трейс груп" за ремонт на "Цариградско шосе" за около 10 млн.лв- цитат
Каква изненада?
Тук е изненада само сумата.Можеше и да е по-голяма.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.