"Влагата" ще оскъпи и магистрала "Марица" с 43 млн. лв.
Отсечката от Оризово до Димитровград ще се забави, а новите милиони ще са от бюджета


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
млн. лв. без ДДС беше офертата на италианската CMC di Ravenna. Сега трасето ще поскъпне с една трета.
Трийсете километра от магистрала "Марица" до Димитровград трябваше да струват 133 млн. лв. и да са готови през 2013 г. Но няма. И двата поети ангажимента от строителя - италианската "Чи Ем Чи ди Равена" (CMC di Ravenna) са нарушени - отсечката поскъпва с една трета от първоначалната оферта, а завършването се очертава да е през август 2015 г. Неприятните изводи са, че за пореден път държавата допуска спечелените с ниски цени големи магистрални поръчки да се компенсират с милиони, като се откриват "пропуски" (най-често наводнени почви).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
23 коментара
ГЕРБ и почетният им председател откриха 'златната вакса' хем крадем за да поддържаме партия на власт, хем строим и хората "не могат да кажат на черното бяло"...Чудя се как дори и дипломанта за ролята на униформата в Съветската армия изтика 4 години на власт без да уцели 'правилната пропорция' а се фокусира основно в/у крадене. Може би защото сме социалисти...
Очаквам да преминем на по-високо ниво, за да има за всички, вместо милиарди да теглим заеми в трилярди...
за да се ремонтира всичко, което е било направено в последната година - както се прави сега!
"Тръжната процедура за изграждането на отсечката от 31.4 км от Оризово до Димитровград беше спечелена от "Чи Ем Чи ди Равена" с цена от 133 млн. лв. без ДДС. Реално работата по трасето беше възложена на "Пътища Пловдив" (тогава на Георги Гергов, а сега на благоевградската "Агромах")."
Както винаги, идва и печели чужда фирма, краде парите, дава комисионни на когото трябва, наема срещу жълти стотинки български фирми да свършат работата, прецаква ги и не им плаща или им плаща по-малко от договореното. Накрая така изграденото с евтини материали и гладни работници се напуква, пропада и след година се ремонтира отново.
Да живеят чуждите "инвеститори\изпълнители"
Охааааа
До коментар [#3] от "Sars Saraktos":
Работата обаче ми изглежда точно обратната. Партийният велможа е завъдил фирмичка покрай държавните поръчки, в един момент е решил да скочи на едрото, но понеже не може да докаже нито километър опит за покриването на изискванията, е извикал италианците за парлама, по формулата "от вас фасадата, от нас специфичното ноу-хау за успешна работа в българските реалности"
Няма страшно Вожда ще плати след като изтегли заем за наша сметка.
Още по-тъпо е че тези пари са от бюджета и не може да се иска лев финансиране по Оперативна програма. Само защо не прочетох, някой да е виновен. Откровена щета за Държавата от 40+млн., а няма ред за виновните. Вкарайте 5 в затвора и всеки ще се замисли след това как пуска търговете и ще залага ли умишлено капани за източване.
От италианската фирмата явно са решили да изместят устието на Марица- от южна в северна България.
---------------------------
Изобщо не се краде през обществените поръчки, нито преди нито след избори, ама хич.
До коментар [#5] от "cinik":
Бих допълнил- и да покаже на ЕВРОПАТА, че в България по големите инфраструктурни проекти работят и фирми от същата оная ЕВРОПА.
До коментар [#5] от "cinik":
t-zakasalata-magistrala-maritsa-news218769.html
Даже точно това беше останал, като единствен що годе читав актив на Пътища. Перфектното разбиране с властта и многото спечелени проекти. Естествено, неизпълнени в срок. Не знам какво реве Бойко, но срокът за Марица изтече още по негово време.
http://www.mediapool.bg/novi-igrachi-shte-spasyava
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход