Кои части на София ще бъдат блокирани от ремонти
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кои части на София ще бъдат блокирани от ремонти

Кои части на София ще бъдат блокирани от ремонти

Столична община отваря отново ремонтния сезон, като обещава вълнуващи мигове за "Младост", "Дружба", "Хаджи Димитър" и други квартали

Мария Манолова
27601 прочитания

 

След зимния сезон, в София обикновено идва сезонът на ремонтите. По всичко личи, че и тази година няма да мине без блокиране на притеснително много от пътните артерии, водещи към определени квартали.

През 2015 г., сред най-пострадалите от затварянето на улици и булеварди ще бъдат отново кварталите "Младост" и "Дружба". "Цариградско шосе" отново ще бъде блокирано, този път в отсечките около хотел "Плиска" - между "Алея Яворов" и "4-ти километър", както и от разклона за "Младост" и "Дружба" до резиденция "Врана". След като бе отворен преди едва няколко месеца, сега движението по бул. "Александър Малинов" отново ще бъде ограничено заради ремонт в частта до "Цариградско шосе". Ремонти ще има и по основния път към квартал "Хаджи Димитър" - бул. "Владимир Вазов", както и в кварталите "Лозенец," "Студентски град" и "Овча купел". 

Първите ремонти и ограничения на движението влизат в сила от понеделник, когато ще бъде затворено "Цариградско шосе", а на картата може да видите всички планове на Столична община за предстоящото лято (и да нагодите графика си, съответно).

В зелено са маркирани пътните отсечки, които общината ще финансира сама, в лилаво - тези с финансиране от ЕИБ, оранжевото отбелязва планираните нови велоалеи, а синьото - новите отсечки на метрото.  

За увеличаване на размера на картата използвайте "+", а за намаляване - "-". За да видите различен район на столицата поставете курсора на картата, натиснете, задръжте и преместете в желаната посока. За да видите повече информация за всеки от обектите, натиснете върху съответния маркер или линия.

 


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

12 коментара
  • 1
    nia.nemtur avatar :-|
    Ния

    Ще има неудобства, но след това ще е по-добре. Лошото е, че "по-добрето" трае много кратко. Особено дупките по улиците. Тази година се зариват милиони, догодина зейват същите пак за милиони. Иначе за фирмите, пълнещи дупките с асфалт и гушите си с милионите, си е повече от екстра! Перманентен джоб без всякакви рискове - и ръцете да си оставиш, твоето не се губи.

  • 2
    axo avatar :-|
    axo

    Бих искал да попитам какво точно ще се ремонтира на ул. Боряна в Овча купел, при положение, че едното платно е с добре нареден паваж от преди няколко години, другото платно е с идеален асфалт, също от преди няколко години?

  • 3
    izabell avatar :-|
    izabell

    Пак ще има променени маршрути на автобуси и тролеи.Може да се разчита и на метрото, но малко.

  • 4
    pavla avatar :-P
    ПАВЛА

    Мдаа, определено ще се придвижвам с метлата.

  • 5
    rso38392858 avatar :-|
    Boyko Botev

    Да добавим и цялостното преустройство на Руски Паметник.

  • 6
    svedust avatar :-|
    svedust

    До коментар [#2] от "axo":

    Е то е ясно, трябва да се откраднат малко пари:) Винаги се ремонтират ремонтирани участъци, макар, че след пропадането на бул. Брюксел се замислям, дали и това което са изремонтирали или токущо построили може да изкара поне 2 години. Магистрала Люлин вече даде фира, а тя беше гордостта на премиера му от предходното царуване на този пост.

  • 7
    mtzvetkov avatar :-|
    mtzvetkov

    Цялата инфраструктура в Овча купел (старата част) е за ремонт, за кварталните улички ми се плаче. Бул. Овча купел (при стадион Славия), Любляна, Монтевидео, де не споменавам състоянието на Никола Петков, целия Цар Борис 3. В тази част на София транспортните комуникации са ужасни, срам ме е да поканя приятели от чужбина!

  • 8
    dragon_reborn avatar :-|
    The Dragon Reborn

    Що за глупави велоалеи, не мога да разбера!? Местата, на които ще се направят са изключително безсмислени! Вместо да се свържат съществуващите строят в нищото. Например алеята от Надежда свършва на Лъвов мост, после по Мария Луиза няма такава, а след това започва пешеходната зона на Витошка. Защо не се направи там? По всеки по-голям булевард е необходимо да има и то отделена с колчета или бордюр. По цялото протежение на бул. Сливница от Орион до Сточна гара може да се направи и то откъм реката. По Цариградско шосе. По Васил Левски, Патриарха, Стамболийски, Опълченска, Христо Ботев (булеварда). За чий му е на някой алея посока Овча Купел и Враждебна? Разбирам, че и там трябва да има, но ползата е далеч по-малка от тази, ако се направят по изброените булеварди. Алеите трябва да се правят от центъра към периферията, а не обратното и да свършват в нищото!

  • Yadada

    Нещо не видях да има финансиран ремонт от майка раша!?

  • 10
    yjs144891811851456 avatar :-|
    Zdravko Moskov

    До коментар [#2] от "axo":

    Абсолютно резонен въпрос при положение, че голяма част от вътрешно-кварталните улици в старата част на Овча Купел, изглеждат като след бомбардировка и парите можеха да се насочат натам.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK