Започва нова гражданска битка за нощен транспорт в столицата
От "Спаси София" предлагат въвеждането на шест нощни автобусни линии с цена на билета 1.50 лв.
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Какви маршрути предлагат от "Спаси София": Н1: ж.к. Люлин - ж.к. Младост IV |
Това е идеята на организацията "Спаси София", която е разработила предварителен анализ и в момента търси подкрепа от гражданите, за да придвижи предложението си към общината. Според концепцията билетът за нощните линии може да е малко по-скъп от стандартния - 1.50 лв., а дневните карти за всички линии на градския транспорт да важат и за нощните маршрути. Авторите на идеята смятат, че тези линии биха обслужили общо 30 квартала и ще "осигурят връзка между основните точки на нощна активност в града".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
11 коментара
Аман от аматьори. Извинявам се на автора, но разсъжденията са повърхностни, неподплатени със статистически данни и анализи-от типа "една жена ми каза...."Пушилка...". Прегледах и други "предложения ...." на автора.Пълна некомпетентност. От кога в Библиотекарския обучават специалисти по превоз на пътници, трафик, организация на движението...? Не са ли от ТУ, УАСАГ и др. "Занимавал се......", а практикувало ли си, учил ли си? Аман от аматьори.
Не му обръщайте внимание.
До коментар [#1] от "Софианец2":
Нещо си се объркал, готин. Свери си данните преди да плюеш, че си смешен
Ако Общината ще движи идеята, то тя трябва да е базирана на метрото с "добавка" автобуси, там където не покрива метрото, и с по голям интервал, например 60 минути.....
До коментар [#3] от "boby1945":
А кога ще се провеждат плановите ремонти, профилактиката, тестовете и извънредните ремонти на метрото?
До коментар [#4] от "Гергин Борисов":
Не се пита "кога", когато говорим за метро, а "как" .. отговорът е по временни схеми на движение и заместващ транспорт.....
щом имате пари да пиете по нощите - ами вземете си такси ве.
откъде-накъде общината да плаща, за да се разхождат празни автобуси по време, в което работещите хора си почиват?
Истина е, че няма интерес. Нямат интерес такситата:) Защото стане ли това, съвсем ще го закъсат. Рано или късно в София и другите големи градове в България, градският транспорт ще денонощен. Неизбежно е. По същия начин бавеха метрото. По същия начин бавеха новите рейсове и все още ги бавят. По същия начин бавеха и още бавят разделното събиране, завода за преработка и т.н. и т.н.
България отдавна вече е в ЕС и всички тези неща ще станат, ще станат и много други:) Рано или късно...
не разбирам защо това не може да се разреши по частен начин в стил маршрутки?
Д0 2.
Нещо си се объркал готин. Какви данни, тези дето ги гледаш в тавана. Я прочети "Генералния транспортен план на София". Я се върни на "експеримента" на СО за нощни автобуси колко струваше.
А имате ли отговор:
- защо автобуси, а не трамвай или тролей през ноща;
- знаете ли колко плаща на километър СО на трамвайте, тролейбусите и автобусите;
- кой е най-шумния вид транспорт в София;
- има ли разлика в контактната мрежа на трамвайте и тролейте.
И ОЩЕ:
- ако някой знае колко са експлоатационните разходи на 1 км на метровлак ще го черпя...
- ако някой знае колко плаща СО на 1 км пробег на метровлак, ще го черпя.....
Не приемам цифри за т.н. "приведени разходи"
Друг е въпроса защо СО плаща на превозвачите на километър пробег. Четете ли Регламент 1370 на ЕС?>????
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.