Транспортните любимци на държавните мини

"Мини Марица-изток" преизбра разследвани за злоупотреба компании за превоз на работниците си

Само една от обособените позиции е обжалвана. Останалите се печелят от предишни изпълнители от региона
Само една от обособените позиции е обжалвана. Останалите се печелят от предишни изпълнители от региона
Само една от обособените позиции е обжалвана. Останалите се печелят от предишни изпълнители от региона    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Само една от обособените позиции е обжалвана. Останалите се печелят от предишни изпълнители от региона    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
В поръчката отново фигурира ограничителното условие за ремонтни съоръжения в радиус от 50 км.

Държавните "Мини Марица-изток" са готови с избора на компании, които да карат над 7000 служители срещу 10 млн. лв. през следващите три години. Печелят местни познати имена. Нищо че са разследвани, че в аналогичната поръчка преди години просто са прибирали комисиони, а държаната компания явно е плащала повече от нужното. А местни, защото отново има бруталното условие за участие - превозвачите да имат 6 канала за ремонт на автобусите на не повече от 50 км от рудника, който обслужват. Един и същ контингент изглежда абониран за транспортната поръчка - победителите в сегашния търг почти преповтарят избраните през 2006 г., както и спешно поканените преди година превозвачи, които да возят работниците до сключването на големия договор.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    boby1945 avatar :-P
    boby1945
    • - 27
    • + 4

    Не се пробвайте да се заяждате с фирмите които работят в комплекса Марица изток.... те са повече от печени...
    А и искането за 6 канала на не повече от 50 км. от ТЕЦ-овете си е много в час, след 8-12 часа смяна на ТЕЦ-а едва ли ще ти е кев да чакаш още ччас за резервния рейс, да дойде, например от Пловдив...

    Нередност?
  • 2
    ivankristov avatar :-|
    ivankristov
    • - 2
    • + 18

    в бдж се действа по същият начин, а ръководството прави само медийни акции за отклоняване на вниманието.

    Нередност?
  • 3
    pesheff avatar :-?
    Пешката
    • + 7

    ключът е в критериите на поръчката, където има изискване (и в предишните процедури е било същото) превозвачите да имат 6 канала за ремонт на автобусите на не повече от 50 км от рудника, който обслужват. Това на практика означава, че само местни фирми могат да участват, тъй като кметът на Гълъбово контролира местния ДАП и определя на кои фирми да бъдат дадени каналите под наем,
    ----
    ето за такива корупционни практики, хората налагат с тояги, а на други места направо бесят за разхищаване на държавни ресурси.

    Нередност?
Нов коментар