"Лот 3.2 Проект" спечели препроектирането на "Струма"
Обединението трябва да изготви идеен прокет, който да е алтернатива на дългия тунел под Кресненското дефиле
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Очаквано обединение "Лот 3.2 Проект" е избраната фирма за изготвяне на идеен проект за участъка в Кресненското дефиле от лот 3.2 на автомагистрала "Струма". То включва четири проектантски, консултантски и фирми за инженерно-геоложки проучвания - "Пътпроект 2000", "Биас–М", "Геотехника – АБС"; "Бондис" и фирмата със шведско участие "Свеко Енергопроект". Предложената цена от изпълнителя е 953 946 лв. без ДДС и е най-ниската, а освен това техническата му оферта получи много повече точки от конкурента. Срокът за завършване на проекта е 168 дни.
Критерият за избор на изпълнител за тази процедура е "икономически най-изгодна оферта" с тежест на финансовата оценка 60% и тежест на техническата оценка 40%. При техническата оценка "Лот 3.2 Проект" получи 92 точки, а конкурентът му - едва 20 точки. В процедурата участваха 4 сдружения, а до отваряне на ценовите оферти стигнаха две – "Лот 3.2 Проект" и "Алтернатива 3.2" с партньори испанските "Евроконсулт" и "Проес консулторес" и софийската "Илия Бурда". Тяхната цена бе 1 255 443 лв.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Неофициалната версия-при дългия тунел лапаницата няма да е чак толкова много. Наздраве за лапачите. За нас-срутищата и задръстванията. Обърнете внимание колко месеца оправят 20-метрово срутище. Какво ни чака като остържат планината!
Всичко е нагласено от строителната мафия с активната подкрепа на БОЙКО Борисов. Това се вижда
Дългият тунел беше огромна глупост. Да видим новия проект как ще е.
До коментар [#1] от "egaty_registr.":
Ооо да от тунел за 500 млн евро, който ще се строи 10 години и неизбежно ще се ускъпи неизвестно с колко няма никаква лапаница. От друга страна само-псевдо зелен мозък може да защитава такъв безумен проект.
[quote#5:"FvH"]о няма никаква лапаница.[/quote]
Тук може и да не си прав.
Тъй като може и да не владеем технологията за такъв тунел, то очевадно търгът би се спечелил от външен участник.
Което ме навява на мисълта, че корупцията в този случай би била по-малко.
Иначе, за екологията не си прав. Екологията е начин на мислене, възприятие, ниво на развитие и желание да оставим на нашите деца една не толкова мръсна планета.
Но аз не очаквам бай ганьо да разбира да такива неща.
Доста любопитно е и разпределението на ЛОТ-овете. Незнайно как някой си е решил следното:
Лот 1 - 16.78 км
Лот 2 - 37.48 км
Лот 3 - 64 км
Лот 4 – 14.70 км
Техническо сложното трасе е от Крупник - Кресна, нямаше ли как останалите ЛОТ-ове да бяха по-дълги? ЛОТ 1 - 16.78км - ?!?!? Лот 4 - 14.70км ??!?!?
Точно този участък, който ще го правят след 5 години е с 64км дължина. Простотията българска няма край.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.