КЗК отмени избора на доставчик на 110 автобуса за София

Първите два кандидата трябва да се отстранят. Така поръчката за 40 млн. лв. най-вероятно ще бъде спечелена от третия в класирането - "Ивеко"

Прогнозната стойност на новите автобуси е 43 млн. лв., като най-ниска цена предложи "Карсан" - 32.9 млн. лв., а най-висока - "Ман", с 41.2 млн. лв.
Прогнозната стойност на новите автобуси е 43 млн. лв., като най-ниска цена предложи "Карсан" - 32.9 млн. лв., а най-висока - "Ман", с 41.2 млн. лв.
Прогнозната стойност на новите автобуси е 43 млн. лв., като най-ниска цена предложи "Карсан" - 32.9 млн. лв., а най-висока - "Ман", с 41.2 млн. лв.    ©  Мария Съботинова
Прогнозната стойност на новите автобуси е 43 млн. лв., като най-ниска цена предложи "Карсан" - 32.9 млн. лв., а най-висока - "Ман", с 41.2 млн. лв.    ©  Мария Съботинова
Целта на общината е да може сама да поеме обслужването на няколко линии, които все още са отдадени под наем на частни компании.

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) върна за преразглеждане избора за изпълнител на обществената поръчка за доставка на 110 дизелови автобуса за столичния градски транспорт. Решението на комисията идва в отговор на жалбата на класираното на трето място в търга през юли дружество "Ивеко Чешка република". Според компанията в офертите на класираните на първо и второ място - "Джънджоу Юйтун бус" и "Карсан", липсва документация, има несъвпадения между техническите данни на предлаганите от тях автобуси и параметрите от каталозите на производителите, а също така техническите им параметри не отговарят на предлаганите цени.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    subaru avatar :-|
    subaru
    • - 1
    • + 19

    Браво на КЗК. Ще видим как ще се произнесе ВАС, като последна инстанция, ако решението на КЗК бъде обжалвано.

    Нередност?
  • 2
    tww09306483 avatar :-|
    Petleshev
    • - 1
    • + 30

    Е, защо пък дизелови автобуси...?! Не може ли на метан? Само за няколко години, ще икономисат пари за още 20-ет нови автобуса, от невъзможността за кражби на гориво! Няма по-голямо наказание за един шофьор от това да кара МПС на метан! Екологичните ползи отделно!

    Нередност?
  • 3
    vlpe avatar :-|
    vlpe
    • - 1
    • + 11

    Нужен е определен брой дизелови автобуси - метан станциите се нуждаят от периодична профилактика, могат да излязат от строя в даден момент също може да има трудности с доставката на метан и трябва да има автобуси способни да поемат обслужването при такива ситуации.

    Нередност?
  • 4
    t3stizz avatar :-|
    ХЪ ХЪ ХЪ
    • - 2
    • + 4

    "Ако класирането не бъде променено, то поръчката най-вероятно ще бъде спечелена от "Ивеко", [...] . Така София най-вероятно ще има нови 110 автобуса от чешката марка..."

    Мчи Ивеко не бяха ли италианци?

    Нередност?
Нов коментар