КЗК отмени избора на доставчик на 110 автобуса за София
Първите два кандидата трябва да се отстранят. Така поръчката за 40 млн. лв. най-вероятно ще бъде спечелена от третия в класирането - "Ивеко"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) върна за преразглеждане избора за изпълнител на обществената поръчка за доставка на 110 дизелови автобуса за столичния градски транспорт. Решението на комисията идва в отговор на жалбата на класираното на трето място в търга през юли дружество "Ивеко Чешка република". Според компанията в офертите на класираните на първо и второ място - "Джънджоу Юйтун бус" и "Карсан", липсва документация, има несъвпадения между техническите данни на предлаганите от тях автобуси и параметрите от каталозите на производителите, а също така техническите им параметри не отговарят на предлаганите цени.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Браво на КЗК. Ще видим как ще се произнесе ВАС, като последна инстанция, ако решението на КЗК бъде обжалвано.
Е, защо пък дизелови автобуси...?! Не може ли на метан? Само за няколко години, ще икономисат пари за още 20-ет нови автобуса, от невъзможността за кражби на гориво! Няма по-голямо наказание за един шофьор от това да кара МПС на метан! Екологичните ползи отделно!
Нужен е определен брой дизелови автобуси - метан станциите се нуждаят от периодична профилактика, могат да излязат от строя в даден момент също може да има трудности с доставката на метан и трябва да има автобуси способни да поемат обслужването при такива ситуации.
"Ако класирането не бъде променено, то поръчката най-вероятно ще бъде спечелена от "Ивеко", [...] . Така София най-вероятно ще има нови 110 автобуса от чешката марка..."
Мчи Ивеко не бяха ли италианци?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.