Правителството даде ход на дострояването на Западната дъга в София (обновена)

Строителството на Западната дъга започна през 2012 г. с отсечка от 3 км, която свързва кръстовището при магистрала "Люлин" с река Какач, малко след бул. "Сливница". Строител на тази отсечка е "Трейс".
Строителството на Западната дъга започна през 2012 г. с отсечка от 3 км, която свързва кръстовището при магистрала "Люлин" с река Какач, малко след бул. "Сливница". Строител на тази отсечка е "Трейс".
Строителството на Западната дъга започна през 2012 г. с отсечка от 3 км, която свързва кръстовището при магистрала "Люлин" с река Какач, малко след бул. "Сливница". Строител на тази отсечка е "Трейс".    ©  Красимир Юскеселиев
Строителството на Западната дъга започна през 2012 г. с отсечка от 3 км, която свързва кръстовището при магистрала "Люлин" с река Какач, малко след бул. "Сливница". Строител на тази отсечка е "Трейс".    ©  Красимир Юскеселиев
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Кабинетът разреши на агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) да сключи договор за изграждането на втория участък от новата западна дъга на околовръстния път в София, преди проектът да бъде окончателно одобрен от Европейската комисия, която осигурява финансирането му през старата и новата европрограма "Транспорт". Това става ясно от съобщение на пресцентъра на МС. 

Така избраният строител - консорциумът "Европейски пътища", ще може да започне преждевременно работа по 5.5-километровата отсечка от столичния бул."Сливница" при магазина "Мосю Бриколаж" до началото на Северната скоростна тангента.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ivailoa avatar :-|
    Ivailo Asparouhov
    • - 2
    • + 7

    Или не преписвате цифри правилно, или някой ни лъже в метража доста безсрамно.
    1. Отсечката от Бриколаж, до началото на Северна тангента е 3,5 а не 5,5 км.
    2. От АМ Люлин - разклона за кв. Филиповци до Бриколаж - бул. Сливница е 1400, а не 3000 м.
    Хайде моля проверете и напишете в чии TV е грешката.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    had_hell avatar :-|
    had_hell
    • - 1
    • + 6

    "Строителството обхваща директното трасе и реконструкцията на СОП в участък от км 59+400 до км 61+629.18 и от км 0+000 до км 0+780 на Софийски околовръстен път в т. ч. - изграждането на два пътни възли с две естакади, два моста над река Какач и също реконструкция на съществуващото кръстовище с бул.”Сливница” и кръгово кръстовище с бул. „Царица Йоана”.... Дължина на изграждания участък от автомагистралата - 3009,18 м." Директно от сайта на Трейс. Участъкът, който трябва да се изгради по проект до края на месеца, в ключва и съоръжение над река Какач. Ако мислят новата "наша" фирма да "строи" още веднъж платения вече участък от Сливница до Какач, тогава не ни лъжат в метража, а в километража. Госпожа министърката, какви неустойки ще изиска от Трейс, защото да се приключи техния лот до края на месеца звучи абсурдно? Както звучи абсурдно, че северната тангента ще бъде готова до края на годината, между другото. Чудно ми е, за толкова години, не се ли научиха "по-елегантно" да "усвояват" парите или просто до толкова изнагляха благодарение незаинтересоваността на плебса?!?

    Нередност?
  • 3
    sahata04 avatar :-P
    Alexandar Stefanov
    • + 1

    Е поне ще има нещо "достроено" , че от всички дъги на околовръстното няма нито една която да не свършва в някаква тапа поради " недострояване ".

    Нередност?
Нов коментар