Борисов: По Северната тангента да се работи 24 часа!
Из стенограмите на Министерския съвет: Премиерът нарежда строителният бранш да се събере и да довърши обекта до края на годината
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Откъс от стенограмата от правителственото заседание във вторник.
БОЙКО БОРИСОВ: Павлова!
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
8 коментара
Защо ги ограничава?! можеха и по 25 часа да се трудят, като стават всеки ден по 1 час по-рано!
Доколкото забелязвам от колата, наистина се бачка здраво! Ако направят 17 километра за 11 месеца, от които чист строителен сезон идват 6-7 месеца, накрая ще вземат акъла и на китайците. То е ясно, че после ще има за оправяне и преправяне, но като строят за 6 месеца 17 км от нулата, после от мен да мине, може 1-2 години да поправят тук-там. На когото не му харесва - старият път също е алтернатива.
Колко ли е била дълга репетицията преди заседанието?
Ако не бяхте бавили поръчката преди години само за да спечели прасчо, сега щяхме да имаме завършена магистрала
Публикувано през m.capital.bg
"Събери ги и им кажи: Тези, които не се справят, после да не идват при мен. Толкоз."
ПОСЛЕ ДА НЕ ИДВАТ ПРИ МЕН!!!!
Колко много корупционно съдържание има в тези малко на брой думи.....
Асфалт , асфалт и пак асфалт !
А някои още съжаляват , че не се ядял !!!
25 години по-рано ако беше влязъл този човек във властта, сега Източна Европа щеше да ни диша праха... А малоумната хейтърска сган нека плюе, зер мазохизма и нихилизма са много често срещани по тия географски дължини...
Точка 1 :
- Защо в Първото правителство на ГЕРБ отчуждителните процедури бяха определили по 0.60 лв. до 1.54 лв. на кв. м. и естествено бяха заведени към 180 съдебни дела и #КОЙ щеше да прибере разликата ?
Точка 2 :
- Колко пари до сега са усвоени от '' Археолозите '' а според мен от Созополския троен ДС агент, защото няма магистрала и път където да не са ровили за старинни обекти ?
Точка 3 :
- Защо магистралите са проектирани да минават все през старинни обекти ? Нарочно ли или от незнание няма разлика понеже такива карти съществуват от много години.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.