И "Хемус" ще се строи от български компании

По-скъпата отсечка от магистралата за 266 млн. лв. почти сигурно отива при ПСТ, а за втората двубоят е между Джи Пи и "Трейс"

След изграждането на двете отсечки за почти три години "Хемус" ще порасне със 70 км
След изграждането на двете отсечки за почти три години "Хемус" ще порасне със 70 км
След изграждането на двете отсечки за почти три години "Хемус" ще порасне със 70 км    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
След изграждането на двете отсечки за почти три години "Хемус" ще порасне със 70 км    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Продължаването на "Струма" отиде в ГБС и "Агромах". Така всички над 800 млн. лв. за дeвет магистрали отиват в местни дружества.

Строежът на големите магистрални отсечки ще се прави само от български фирми. След като ГБС и "Агромах" взеха двете големи поръчки за "Струма" от техническото класиране при "Хемус" се вижда, че местни консорциуми пак водят. В най-скъпата отсечка - тази от Угърчин до разклона за Плевен и Ловеч, убедително води обединение около "ПСТ груп", а за по-малката от Ябланица до Угърчин челната двойка отново е местна. Чуждите компании в състезанието или бяха отстранени, или се отказаха, или сега са оценени много ниско. Така през следващите години само в български компании ще влязат над 800 млн. лв. за четирите отсечки на двете магистрали.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове