Малко познати туристически обекти са били посетени от 350 хил. души

Половината от тях са били провокирани от рекламната кампания

Културният туризъм е вторият по предпочитания след морския
Културният туризъм е вторият по предпочитания след морския
Културният туризъм е вторият по предпочитания след морския    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
Културният туризъм е вторият по предпочитания след морския    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
3.15 млн. лв.

е стойността на изпълнения проект. Рекламата на малко познатите туристически обекти е достигнала до 2 млн. души.

Около 350 хил. туристи са посетили 50-те малко познати туристически обекти в България, като половината от тях са направили това вследствие на рекламната кампания на Министерството на туризма. Това стана ясно след представянето на резултатите на проекта "Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в Република България". Проектът е по оперативна програма "Регионално развитие" и е на стойност е 3.150 млн. лв. Според Агенцията за обществени поръчки изпълнителите на различните позиции по поръчката са "Д-р Бранд" и "Естат".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар