Всяка трета компания ползва социалните мрежи за реклама

7% от компаниите в България не използват компютри и интернет

Според последното проучване на Visa 60% от българите пазаруват дрехи онлайн.
Според последното проучване на Visa 60% от българите пазаруват дрехи онлайн.
Според последното проучване на Visa 60% от българите пазаруват дрехи онлайн.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Според последното проучване на Visa 60% от българите пазаруват дрехи онлайн.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Почти половината от компаниите в България (48.2%) имат собствен уеб сайт, на който предлагат информация за стоките и услугите, които предлагат, описват политиката си за поверителност и защита на данните и поставят връзка към профила си в социална медия. Една трета от фирмите (30.3%) използват социалните мрежи (най-вече Facebook, LinkedIn, Google+), за да рекламират дейността си, докато преди една година те са били 28.7%. Големите компании (с 250 и повече служители) очаквано са най-активни, като 38% имат собствени профили в тях. Те използват за маркетинг цели не само социалните медии, но и уеб сайтовете за споделяне на мултимедия (VBox7, YouTube, Flickr, Picassa, SlideShare и др.). Това показва проучване на Националния статистически институт (НСИ) за информационното общество в предприятията през 2015 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар