Брайън Хол: Разширихме бизнеса с керамични плочки на "КАИ груп" в Италия и в САЩ и търсим нови възможности

Главният финансов директор на Marazzi Group пред "Капитал Daily"

"За момента България е основната страна, върху която се фокусираме в Източна Европа."
"За момента България е основната страна, върху която се фокусираме в Източна Европа."
"За момента България е основната страна, върху която се фокусираме в Източна Европа."    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
"За момента България е основната страна, върху която се фокусираме в Източна Европа."    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Брайън Хол е главен финансов директор на водещия италиански производител на керамични и порцеланови плочки Marazzi Group, който е част от групата на световния лидер в производството на подови настилки – Mohawk Industries, САЩ. През пролетта на 2015 г. американската група придоби българския производител на керамични плочки "КАИ груп" срещу 195 млн. евро. Българската група обединява производствените предприятия "Хан Аспарух" в Исперих и "Хан Омуртаг" в Шумен, както и още няколко дружества, в това число компании в Румъния и Гърция. След финализирането на сделката Брайън Хол стана част от управленския екип на "КАИ груп". Разговаряме с него след церемонията по връчването на наградите "Инвеститор на годината" за 2015 г. на Българската агенция за инвестиции, където Mohawk Industries получи почетна награда за "Инвестиция в сливане/придобиване".

Заводите на КАИ в Исперих и в Шумен вече произвеждат някои от типовете плочки с различни размери и форми на Marazzi.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове