Две строителни мегапоръчки за над 250 млн. лв. започват
Те са за 4 км от третия лъч на столичното метро и 9 км от магистрала "Хемус"


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
След февруарското замръзване в обществените поръчки и антракта заради новия закон два мегастроителни търга за общо 258 млн. лв. бяха обявени в един ден. По-големият е за 178 млн. лв. без ДДС и е за третия лъч на метрото - от "Красно село" до кв. Горна баня. Вторият е за удължението с 9.3 км на магистрала "Хемус" - в участъка от Ябланица до Боаза и е за 80 млн. лв. без ДДС.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
19 коментара
Строителната мафия и Групировката ГЕРБ лапат яко !!!! Уж е хубаво, но не съмсем.....
1. Това ще става все повече с наши пари. Не можем да усвояваме пари от Европа.
2. Метрото в София се изгражда лошо, с лошо планиране и реализация. А е най-хубавия строителен проект....... Преходът Сердика 1-2 е тесен, а единствените ДВА ескалатора често се повреждат. Трети няма. В час пик е АД !!!!!!! Има и много други недостатъци - пресичане на потоците от пешеходци, лоши табели и т.н.
3. Строителството на метрото става по стари миньорски методи. Бавно и трови живота на хората. Трите станции от НДК до Парадайз център се строят вече ШЕСТ години, мъка, кал, неволи, ходене пеш.....
4. От строежите печелят 5-6 фирми, все червени и мафиотски, които не строят качествено, но качествено лапат. Затова си харесват и мутрата комунист Бойко Борисов, който съсипа и зала Арена Армеец - не става за лека атлетика, за хокей и т.н., но за чалга концерти става.....
Допълнение !!!! Бойко Борисов купи за 18 милиона евро машина за пробиване на тунелите на метрото, но тя не се използва..... Защо ??? Прикриватурата пак ли спи ????
Мутрата премиер усеща, че мандата скоро свършва и краде като за последно!
БРАВО БЕ !!! .htm
180 млн. лв за 4 км метро. Със златни блокчета ли го застилате това тясно тунелче. С част от тия пари можеше да върнете интереса към селото в поне 1 област на Северна България и да спрете обезлюдяването. На времето Иван Костов построи тунела при Правец за 8000 USD/m. http://bvplus.declera.com/archive/old/archive49_99
Драга Десислава, заглавието на статията трябва да започне с думата "започват". Защо изобщо бих чел статия на недоограмотен "журналист"?
До коментар [#5] от "КЛЮЧАРЪ":
:)
Бруталния словоред и оригиналнечене си е явление, което далеч не е ограничено само до българските журналя. Погледнете британските вестници например. Там имат изключително противната склонност да ползват каламбури в заглавията си и човек седи и се чуди за какво иде реч! Заглавието трябва да е късо и информативно, а не 'оригинално'.
До коментар [#3] от "neam_dumi":
Мандата свършва и друг почва. Вашето гъбарско мнение няма влияние над това кой ще управлява България, защото сами се отказвате от него.
Личи си по слепия негативизъм. Магистрала Хемус е изключително важна за Северна България. Вижте само какво става с Димитровград - 1 г. след построяването на Марица вече се строят две фабрики. А града е има-няма 25-30 хиляди души.
До коментар [#7] от "Георги Георгиев":
Две фабрики? Умен, на БГ и трябват поне 2000 фабрики. Как ги вижда още хиляда Марици, аааа
"Сега няма обявени критерии, така че не е ясно колко ще тежи цената и колко - субективната преценка на комисията."
По принцип е добре критериите да се обявяват предварително.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход