Фандъкова: Разширението на околовръстното в посока "Тракия" ще започне догодина

За свързването му с магистрала "Люлин" трябват 350 - 400 млн. лв., прогнозира премиерът Борисов

Изграждането на Западната дъга върви по график и тя ще бъде открита на 14 септември
Изграждането на Западната дъга върви по график и тя ще бъде открита на 14 септември
Изграждането на Западната дъга върви по график и тя ще бъде открита на 14 септември    ©  Капитал
Изграждането на Западната дъга върви по график и тя ще бъде открита на 14 септември    ©  Капитал

Работата по разширението на околовръстния път на София от "Младост" в посока магистрала "Тракия" ще започне вероятно догодина. Това съобщи по БНТ кметът на столицата Йорданка Фандъкова след среща ден по-рано с министъра на регионалното развитие Лиляна Павлова и ръководството на агенция "Пътна инфраструктура".

Свързването на четирилентовия път при бизнес парка с разклона за магистрала "Тракия" ще стане на два етапа. Първо ще се работи в отсечката от "Младост" до пътен възел "Горубляне", където ще се направи кръстовище на две нива. Ако се намерят повече пари, може да се изгради и по-дълга отсечка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
8 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 3
    barel avatar :-|
    пустиняк
    • - 4
    • + 5

    Браво! Не може да му се отрече на Бочко, че свърши добра работа с пътищата и София получава много добри обходни пътища. Дано и връзките с магистралите се получат читави. Като препоръка - направете смислени, логични И ДОБРЕ ОБОЗНАЧЕНИ ИЗХОДИ към и от магистралите!

    Нередност?
  • 4
    id_1 avatar :-|
    Виктор Флоров
    • - 2
    • + 4

    350-400 милиона ???-Кколко на километър??
    Нашите скапани ,наистина неадекватни "магистрали" се котират в пъти по-скъпо от Германски ,Унгарски ,че и Турски няма ли експерти ,няма ли прокуратура ,всички ли са в кюпа??!-О оо тогава наистина е евтино!!!

    Нередност?
  • 5
    pav4o01 avatar :-?
    Павел
    • + 4

    Отчуждения, отчуждения - от тия 400 милиона 200 са отчуждения и 200 за самият строеж. Де що има автокъща, капанче и къщичка с пазарна цена примерно 250 00 евро, искат по 1.5 милиона за отчуждение с основание, че им отнемат работещ бизнес или единсвено жилище и прочие - ама няма как, като държавата не се е сетила навреме ( 1970-1990) да строи пътища и да планира, сега ще кихаме жестоко и някои хора ще карат Бентли.

    Нередност?
  • 6
    coreni avatar :-|
    Coreni
    • + 3

    До коментар [#5] от "Павел":

    То там точно почти няма, освен една автоморга и някакви складове са сметка на това парцелите поколо учстъка се продаваха за по половин милион.

    Нередност?
  • 7
    madcat avatar :-|
    madcat
    • - 2
    • + 4

    [quote#3:"пустиняк"]Браво! Не може да му се отрече на Бочко, че свърши добра работа с пътищата и София получава много добри обходни пътища[/quote]

    Бойко и Фандъка превърнаха София в автоталибанско гето! Но предполагам, на посредствения българин точно така му харесва...

    Нередност?
  • 8
    ericsilver avatar :-|
    Eric Silver

    До коментар [#5] от "Павел":

    То това е целта. Мотаят се докато "наши" хора изкупят местата покрай шосето и след това започват отчуждаванията. И затова най тежкият участък който трябваше да се започне първи остана последен.

    Нередност?
Нов коментар