Шест кандидата за инженер-консултанти на третата метролиния
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Шест кандидата за инженер-консултанти на третата метролиния

За победителя е предвидена и възможност да му бъдат възложени и инженерно-консултантските услуги за още един участък от третата метролиния - 4 отсечки от "Красно село" до околовръстното в посока "Овча купел"

Шест кандидата за инженер-консултанти на третата метролиния

Поръчката е на стойност 4 млн. лв.

Мила Чернева
15912 прочитания

За победителя е предвидена и възможност да му бъдат възложени и инженерно-консултантските услуги за още един участък от третата метролиния - 4 отсечки от "Красно село" до околовръстното в посока "Овча купел"

© НАДЕЖДА ЧИПЕВА


Пет обединения и един самостоятелен участник са подали оферти в поръчката за инженер-консултант по третата метролиния в столицата (виж таблицата). Избраната компания ще консултира изграждането на подземния участък между Малък градски театър "Зад канала" и бул. "Владимир Вазов", изграждането на метродепото "Земляне", където ще се помещават влакчетата за трета метролиния и системите за управление на трасето и на депото.

Поръчката е на стойност 4 млн. лв. без ДДС и е с продължителност четири години. Критерият за оценка е най-ниската предложена цена. За победителя е предвидена и възможност да му бъдат възложени и инженерно-консултантските услуги за още един участък от третата метролиния - 4 отсечки от "Красно село" до околовръстното в посока "Овча купел" (кв. Горна баня), 4 метростанции и системите за тяхното управление. Търгът за строителството им обаче все още не е пуснат.

Третият метродиаметър - от бул. "Ботевградско шосе" до жк "Овча купел", е с дължина 16 км и с 18 станции. Към момента три отделни консорциума изграждат централната му част - от "Красно село" до Малък градски театър "Зад канала". Наскоро за изпълнител на отсечката между Малък градски театър "Зад канала" и бул. "Владимир Вазов", която е и обект на сегашния търг за инженер-консултант, срещу малко под 30 млн. лв. бе избрана "Трейс". Изборът обаче за момента се обжалва. Все още не е избран изпълнител за метродепо "Земляне", което ще струва около 50 млн. лв., но с най-голям шанс след отваряне на офертите е "Геострой", която е от групата на "Геотехмин" на Цоло Вутов.

Автор: Капитал
Преглед на оригинала

Пет обединения и един самостоятелен участник са подали оферти в поръчката за инженер-консултант по третата метролиния в столицата (виж таблицата). Избраната компания ще консултира изграждането на подземния участък между Малък градски театър "Зад канала" и бул. "Владимир Вазов", изграждането на метродепото "Земляне", където ще се помещават влакчетата за трета метролиния и системите за управление на трасето и на депото.

Поръчката е на стойност 4 млн. лв. без ДДС и е с продължителност четири години. Критерият за оценка е най-ниската предложена цена. За победителя е предвидена и възможност да му бъдат възложени и инженерно-консултантските услуги за още един участък от третата метролиния - 4 отсечки от "Красно село" до околовръстното в посока "Овча купел" (кв. Горна баня), 4 метростанции и системите за тяхното управление. Търгът за строителството им обаче все още не е пуснат.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK