Седмични новини за маркетинг и реклама (14 септември)

Carat: Рекламите в дигиталните медии в България ще нараснат с 8.5 % през 2017 г.

Общите рекламни инвестиции в България ще се увеличат с 2.5% през тази година, показват актуализираните прогнози на медийната агенция Carat, част от глобалната мрежа на Dentsu Aegis Network. През 2017 г. общите разходи за реклама ще нараснат с 2.7%, като най-голям ръст на годишна база отново ще отбележат дигиталните медии - с 8.5%. През 2016 г. онлайн медиите се очаква да нараснат с 10%. По данни на агенцията инвестициите в радиореклама през следващата година ще нараснат с 3.4%, следвани от телевизията - с 2.5%. Рекламните инвестиции в списанията ще се увеличат с 2.1%, а във външната реклама - с 1.3% за 2017 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове