Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Carat: Рекламите в дигиталните медии в България ще нараснат с 8.5 % през 2017 г.
Общите рекламни инвестиции в България ще се увеличат с 2.5% през тази година, показват актуализираните прогнози на медийната агенция Carat, част от глобалната мрежа на Dentsu Aegis Network. През 2017 г. общите разходи за реклама ще нараснат с 2.7%, като най-голям ръст на годишна база отново ще отбележат дигиталните медии - с 8.5%. През 2016 г. онлайн медиите се очаква да нараснат с 10%. По данни на агенцията инвестициите в радиореклама през следващата година ще нараснат с 3.4%, следвани от телевизията - с 2.5%. Рекламните инвестиции в списанията ще се увеличат с 2.1%, а във външната реклама - с 1.3% за 2017 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.